Eindelijk ook eens voorstellen

gids66

Actieve deelnemer
Na heel wat meelezen en af en toe eens antwoorden wil ik me toch uiteindelijk ook eens voorstellen.
Gids, ofte Gino, 46 ondertussen, woont in Stekene in Belgenland.
Dichtbij de Nederlandse grens, maar net ver genoeg :)
Mijn vader was een schrijnwerker, maar ik heb een andere richting gekozen : kunststoffen.
Een tiental jaar geleden occasioneel beginnen beeldhouwen.
Later een schuurtje gebouwd, enkele basic machines ingezet zodat ik me regelmatig kan gaan "uitleven".
Enkele foto's van wat werkstukjes:
IMG_0307.jpg
IMG_1529-2.jpg
IMG_3046-2.jpg
IMG_0327.jpg
IMG_0325.jpg
IMG_0315.jpg
IMG_0338-2.jpg
 
P

Pel

Guest
Stuk voor stuk kunstwerken Gino, vooral het hoofd van het meisje is prachtig, maar de kat en de muis is ook zeer mooi, evenals het tafeltje als een boompje hoe heb je dat gemaakt en waarvan? Ik ben blij dat we er weer een houtsnijder, beeldend kunstenaar bij hebben op het forum, welkom op het forum Gino.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Welkom Gino!
het duurde even op mijn telefoon voor ik doorhad wat voor een gereedschap je in je hand had op de eerste foto *facepalm*
mooie werken allemaal!
 

gids66

Actieve deelnemer
@Pel: Het meisjes is mijn dochter, de enige in huis die geduldig genoeg was om telkens model te staan.
IMG_1362.jpg
Het bijzettafeltje is gemaakt van olijfessen (thx to Silvano).
Pootjes en armen zijn ingezet met zwaluwstaarten

@Jaap: Hmm, probleempje dat je misschien ook kent: zodanig met iets bezig zijn en als het uiteindelijk klaar is denk je eraan dat er ondertussen geen foto's gemaakt zijn...
Het is een van m'n goede voornemens dit jaar om ook tussendoor eens wat foto's te nemen en op gezette tijden te posten.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Hallo Gino, hartelijk welkom op het forum! Leuk weer een beeldhouwer erbij, die moet je met een kaarsje zoeken soms.

Mooie werkstukken last je zien, en het tafeltje is intrigerend. Dat schuurtje, is dst zichtbaar op een foto?

Groeten, Hans
 

gids66

Actieve deelnemer
@ Hans : Neen, helaas niet.
Dat is de werkplaats van de avondschool beeldhouwen.
Ga ik elke week heen om minstens één avond in de week met beeldhouwen bezig te zijn.

Thuis ben ik te veel met andere dingen bezig - een trap hier, wat kastjes daar....
Groet,
Gino
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo Gids 66

welkom op dit forum!!
Die avondschool, is dat in Lokeren?

groeten
Ornament
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo Gids 66,

ja, ik dacht al zoiets, nu weet ik het zeker. Herinner mij het gesprek nog. Was aan de trapdraaibank van Tuoh. Je hebt toen al wat foto's aan ons laten zien.

Ik ben zelf nooit in die school in Lokeren geweest. Maar ik herkende de vloer van op de foto's op hun website.

groeten,
Ornament
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.