Ervaringen met MZS gereedschap??

Lars.

Post veel
26 nov 2014
850
63
Thuis
Beste forumleden,

Pas geleden heb ik een bestelling bij MZS gereedschap, de bestelling was rond de 300 euro en dat vind ik toch behoorlijk wat. De bestelling ging prima alleen het vervoersbedrijf leek het een goed idee om het pakketje bij de ''buren'' af te leveren op nummer 82. Nou is dat behoorlijk gek aangezien nummer 82 op 150 meter afstand is in een ander deel van het appartementen complex. De buren hebben ook niks ontvangen en ben ook naar de overkant geweest waar ook een nummer 82 is alleen dan van een andere straat maar daar woont niemand. Het gekke is dat er dan wel voor getekend is maar als handtekening stond er een soort ''kruisje''. Nu vroeg ik me af of meer mensen deze ervaring hebben bij MZS gereedschap? Nu kan MZS gereedschap er weinig aan doen maar het vervoersbedrijf natuurlijk wel. Persoonlijk vind ik het dan ook raar dat je als bedrijf in zee gaat met een vervoersbedrijf die dure bestellingen aflevert op niet juiste adres... Ik dacht te weten dat MZS verantwoordelijk is dat het product aan komt en niet het vervoersbedrijf?
Helaas is zowel MZS als het vervoersbedrijf telefonisch niet bereikbaar in het weekend dus dat wordt even wachten tot maandag:(
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
MZS is verantwoordelijk, zij kiezen voor het vervoersbedrijf, het is immers een verzend opdracht, anders word het wanneer jij er een afhaal opdracht van had gemaakt, dan is het jou verantwoording

Ik heb ook eens zoiets gehad met ik meen DHL, nooit aan de deur geweest, niks getekend, niks ontvangen
toen ik dat melde zou het bedrijf navraag doen en kwam toen met een bonnetje met de handtekening van mijn vrouw (had een half jaar eerder eens iets aangepakt van DHL....omdat het niet mijn handtekening was heb ik gewoon gemeld dat dit niet mijn krabbel was en werd het pakketje alsnog verstuurd (en ontvangen)

Wel vreemd dat ze met een valse handtekening op de proppen kwamen (weet allen niet meer zeker of het DHL was)

Tegenwoordig doe ik met bestellingen die ik alleen zelf wil aanpakken (vanwege de waarde bijv.) en opmerking plaatsen (kan bij de meeste webshops wel)
en dan zet ik daar neer: niet bij de buren afleveren !
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
850
63
Thuis
Kan alweer op slot! Gelukkig wonen hier prima mensen in de buurt, er kwam net iemand het pakketje afgeven, was in een totaal verkeerde straat bezorgd...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.