Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 57
    ziet er goed uit!
    mooi fornuis ook, kun je lekker gaan kokkerellen. wat voor merk type is het fornuis als ik vragen mag? zit zelf ook te kijken voor dit idee fornuis

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Mooie strakke degelijke keuken.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karlz94 Bekijk Berichten
    ziet er goed uit!
    mooi fornuis ook, kun je lekker gaan kokkerellen. wat voor merk type is het fornuis als ik vragen mag? zit zelf ook te kijken voor dit idee fornuis
    het is een falcon classic deluxe 110.
    Voordeel dat hij 3 ovens heeft, een gril oven, een hete lucht oven en een multifunctionele oven.
    Bij de laaste kan je alles naar wens instellen.
    daarnaast hebben we nog een siemens combi stoomoven die we ook als rijskast kunnen gebruiken.
    in belgie gekocht overigens, scheelt 1000 euro!

Ben nu begonnen aan de paneeldeuren
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      WP_20170109_21_58_57_Pro.jpg
Bekeken:   954
Grootte:   54,3 KB
ID:        58151

Achter de andere deur een blinde lade gerealiseerd.
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      WP_20170109_21_59_15_Pro.jpg
Bekeken:   963
Grootte:   42,8 KB
ID:        58153

Strak en degelijk. Voor het eerst dat ik trespa als achterwand in keukenkastjes zie, wordt dat vaker gedaan?
    De zaagkanten van het berkenmultiplex zijn wel kwetsbaar, hoe ga je die beschermen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kor Bekijk Berichten
    Strak en degelijk. Voor het eerst dat ik trespa als achterwand in keukenkastjes zie, wordt dat vaker gedaan?
    De zaagkanten van het berkenmultiplex zijn wel kwetsbaar, hoe ga je die beschermen?
    zoals je ziet heb ik de mooie zaagkanten in het zicht gehouden. Op de kopse kanten heb ik 8mm eiken geplakt. Daar sluiten deuren en lades tegenaan.
    De zaagkanten zijn dus volledig beschermd.

Of trespa meer wordt toegepast weet ik niet. Het is supersterk, 6mm dik, doordat je het opsluit is je kast gelijk haaks en stabiel.
    Omdat de platen een hpl toplaag hebben krijg je ook een geheel als kast binnenkant. Eenvoudig schoon te maken en krasvast.
    Het is niet de goedkoopste oplossing. Kwa prijs kwaliteit heb ik geen betere oplossing gevonden.
    Laatst gewijzigd door decor; 12-01-17 om 09:43.
    Hout leeft!

Dat ziet er inderdaad strak en erg degelijk uit. Mijn complimenten!
    Het is maar waar je van hout

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten