Graag wil ik me voorstellen

Th.A.Fransen

Nieuw lid
10 jan 2017
14
0
Mijn naam is Tom Fransen ben 71 jaar oud en woon in delft.Werk graag met mijn handen .In mijn vrije tijd heb ik een 7 tal monumenten gerestaureerd meubels gemaakt en ontelbare verdere wekstukken.Na mijn pensioen ben ik violen gaan maken inmiddels heb ik er 3 succes vol gemaakt. Veel tijd breng ik door achter mijn draaibank .Enige van mijn werkstukken kunt u zien op Instagram "toms_woodwerk_delft" Vriendelijke Groeten Tom Fransen
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Welkom op het forum Tom (volgens mijn opvoeding moet ik eigenlijk Meneer Fransen zeggen :))
Ik zal eens kijken of ik u kan vinden op Instagram, ik ben wel nieuwsgierig geworden!

Grt. Ruben
 

Th.A.Fransen

Nieuw lid
10 jan 2017
14
0
Een ervaren vioolbouwer kan in 2 tot300 uur en vioolbouwen met minder ervaring ben je al snel 400 uur bezig zeker als je zelf je malen en hulpstukken gaat maken.Dit afgezien van alle wachttijden voor het zetten en afwerken in het totaal ben je wel een jaar met een viool bezig.Het lezen ,leren en voorbereiden En uit eindelijk maken is een avontuur Vriendelijke groeten. Tom. Fransen
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Een ervaren vioolbouwer kan in 2 tot300 uur en vioolbouwen met minder ervaring ben je al snel 400 uur bezig zeker als je zelf je malen en hulpstukken gaat maken.Dit afgezien van alle wachttijden voor het zetten en afwerken in het totaal ben je wel een jaar met een viool bezig.Het lezen ,leren en voorbereiden En uit eindelijk maken is een avontuur Vriendelijke groeten. Tom. Fransen

Toe maar, dat gaat mijn gezin nooit toestaan :)
Prachtig werk, ik heb violen altijd al een machtig instrument gevonden (de grotere varianten als Cello's etc. uiteraard ook...)
Dacht dat het wellicht ooit nog een mooie optie was om er zelf een te bouwen, maar deze schrijf ik maar even niet op mijn to-do-list.
Nogmaals prachtig werk voorbij zien komen op uw instagram account!
 
P

Pel

Guest
Ook eens op instagram gekeken, ongelofelijk wat u prachtige werkstukken maakt, eigenlijk zijn het kunstwerken, om nog nog niet te spreken van de hoeveelheid wat u gemaakt heeft. De violen zijn stuk voor stuk juweeltjes.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.