Voorstellen.

Korneel

Nieuw lid
9 jan 2017
14
0
Even voorstellen. Mijn naam is Cees vandaar mijn gebruikersnaam Korneel. Ik woon in Schiedam, werk in het Middelbaar Beroepsonderwijs in Rotterdam en ben getrouwd.
Mijn hobby's zijn onder andere toneelspelen, heb veel aan plastic modelbouw gedaan en lees, kijk historische tv series en films en luister muziek.
En houtbewerking, hoe kom ik daar dan bij?
In eerste instantie doordat ik op Youtube ging zoeken naar filmpjes over het ressstaureren van oude meubelen. wilde ik ooit eens gaan doen. Daar kwam ik zaken tegen als werken met sloop- steiger- en pallethout. Ik had nog een paar plankjes pallethout liggen en besloot daar iets mee te gaan doen. Al snel ging ik ook in bouwcontainers scharrelen voor planken en laten en kocht ik een voorraadje pallethout online.
Mijn eerste drie werkstukken waren: een soort van "dienblad"voor mijn losse gereedschap, zodat het niet alle kanten uitrolt als ik bezig ben, een houten gereedschapskist en als derde een tafeltje-voetenbankje. Alles gemaakt van pallethout en in diverse stadia van voltooiing.

Ik heb nog genoeg andere plannen en vragen over van alles, maar ga eerst eens op dit forum grasduinen.

Groeten,
Korneel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.