Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29
    90cm is de werkbank, zeg dat de werkhoogte van de machine van de voet bijv 45 cm is, dan is de werkhoogte als hij op de werkbank staat 135, da's niet zo fijn werken
    Met een hamer past alles...

Toxiq heeft 'm goed ingeschat
    M'n werkbank is 90cm hoog (ben zelf 190cm dus die hoogte heb ik wel nodig) en dan nog een werkhoogte van 45cm op de lintzaag (135cm totaal) werkt inderdaad niet fijn

Beetje offtopic, maar toch: wat een beschaafde discussie dit. Complimenten aan één ieder

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cullyn Bekijk Berichten
    Toxiq heeft 'm goed ingeschat
    M'n werkbank is 90cm hoog (ben zelf 190cm dus die hoogte heb ik wel nodig) en dan nog een werkhoogte van 45cm op de lintzaag (135cm totaal) werkt inderdaad niet fijn
    Ah, we (lees: ik) zitten weer vast in een bekrompen visie vandaag... Werkhoogte van de tafel zelf is natuurlijk nog veel relevanter dan de hoogte van de werkplaats...
    *facepalm*
    Als de werkplaats te laag was, kunnen we immers altijd nog een gaatje in het dak maken
    --- Hout hoort te drijven ---

Ja precies rmenkveld; decoupeerzaag erin, zijltje trekken, klaar is Kees
    Nee zonder dollen; m'n klus-schuurtje is net hoog genoeg voor me, maar veel speling is er niet...

Inderdaad met een leuk gesprek de machine overgedragen aan Cullyn (zonder marktplaatspraktijken).
    Dat dit op dit forum zo kan en dat er op bovenstaande manier op een prettige manier over gesproken kan worden is denk ik de kracht van dit forum. Het is altijd leuk om op dit forum rond te neuzen. Dat heb ik op andere fora nog nooit ervaren. Erg waardevol om dat samen te bewaken.
    @Cullyn: veel plezier met je machine, dat gaat je zeker lukken.
    Nu moet ik geloof ik iets doen om deze topic te sluiten omdat de machine is verkocht, maar ik weet niet wat. (help!) Maar van mij mag er hier nog wel even doorgekletst worden.

Groet Paul

jammer hoor weer een zaag voor me neus weg, veel plezier en succes ermee @Cullyn zeker een mooie machine aangeschaft

@Chiels Hout Hobby; je woont in de buurt! Kom je toch 'n keertje langs om je werk te zagen?!?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cullyn Bekijk Berichten
    @Chiels Hout Hobby; je woont in de buurt! Kom je toch 'n keertje langs om je werk te zagen?!?
    dat is een goed idee! @Cullyn

Forum Rechten