Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29
    Hallo Cullyn

Supertof? Ik noem het gewoon sociaal.
    Ik heb maar gelijk een aantal andere afmetingen voor je genoteerd.
    Als de machine op de grond staat bevindt het tafelblad zich op 45 cm hoogte. De totale hoogte is 92 cm, de spanknop voor het zaaglint steekt daar nog 3,5 cm bovenuit (totale hoogte is dus eigenlijk 95,5 cm)
    Als toegift de breedte van de machine: 55 cm, en de diepte van achterkant motor tot voorkant tafelblad: 47 cm.
    Als je meer info wilt, vraag het gerust.

Groet Paul

En dan hoop ik Cullyn er mee van door gaat....
    Met een hamer past alles...

Beste Paul,

Hij is dermate hoog dat hij niet echt op m'n werkbank (90cm hoog) past, maar wil 'm toch graag hebben Mooi excuus om een tafeltje ervoor te maken!

Wanneer kan/mag ik 'm ophalen?

Hallo Cullyn,
    Leuk dat je er met mijn zaag vandoor gaat
    Wil je mij een PM sturen (ik weet zelf niet zo goed hoe dat moet, ik heb andere kwaliteiten) dan kunnen we e.e.a. overleggen.

Groet Paul

Zojuist met Cullyn een afspraak gemaakt om de lintzaag op te komen halen.
    Ik dank El Maroq en SebMeijer84 voor het wachten op jullie beurt en wens jullie succes met de lintzaagzoektocht.

Groet Paul

Gisteren de lintzaag opgehaald bij Paulus. Leuk gesprekje gehad, fijne overdracht, blij met de machine! Bedankt!

Goed om te lezen dat we hier niet aan marktplaats praktijken doen. Veel plezier met de machine cullyn

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst cullyn.
    Maar ik begrijp niet dat de hoogte van 90 cm van de machine te hoog is voor je werkbank?
    Is je plafond zo laag of is je werkbank zo hoog?
    ik denk als je werkbank hoog is dat de lintzaag te hoog staat om er prettig mee te zagen.
    Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Inderdaad, daar verbaasde ik mij ook al over, met een hoogte van 92cm op een werkbank van 90cm zou je dus op 182cm totale hoogte zitten...
    Ben ik niet welkom in jouw werkplaats volgens mij Want staan kan ik dan niet...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Forum Rechten