Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Te koop: lintzaagmachine

Doordat ik een (grotere) lintzaagmachine kreeg aangeboden bied ik mijn lintzaag te koop aan.
    Het betreft een HBM 250 Profi Houtlintzaag. Deze heb ik in september 2016 gekocht (en zit dus nog in de garantie) en heb er (wegens tijdgebrek, helaas) nog maar weinig mee gezaagd. De machine is dus echt nog zo goed als nieuw.
    Bij HBM kost deze machine normaal 349 Euro en is nu afgeprijsd naar 249 Euro.
    Ik bied hem aan voor 200 Euro inclusief 3 stuks zaaglinten (waarvan er dus 2 ongebruikt zijn en 1 gebruikt is)
    Het onderstel heb ik niet meer omdat ik de machine op een werktafel had staan en niet had gedacht dat ik zo snel een andere machine zou bezitten.
    De machine staat in Wijchen, en kan uiteraard getest worden.

Groet Paul.

DSCN4582.jpg
    Laatst gewijzigd door Athanor; 06-01-17 om 22:46. Reden: Spelfout titel

Mag ik interesse tonen en dan één dagje uittrekken voor wat "research"? Wil nog wel 'n lintzaag, alleen had niet verwacht zo snel er tegenaan te lopen . Wil dus even uitzoeken wat ik zelf wil en of deze machine dit bied.
    Morgen (zaterdag) werk ik dus kan morgenavond/zondagochtend uitsluitsel geven.

mmm. voor 200 euro kan je geen bult vallen toch? Beetje zagen voordat je m afneemt een gaaaaaaaaaan!

@Cullyn: Neem de tijd, ik hoor van je. De machine staat me niet in de weg, maar twee stuks van hetzelfde is ook wat overdreven.
    Werk ze, groet Paul

Precies wat ik zoek, als de rest nog even nadenkt dan ga ik ermee vandoor voor €200
    je krijgt zo een pm van me

Rare post als ik eerlijk ben. Komt ook lekker sociaal over...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EL Maroq Bekijk Berichten
    Precies wat ik zoek, als de rest nog even nadenkt dan ga ik ermee vandoor voor €200
    je krijgt zo een pm van me

Niets raars aan. Ik zoek al ruim een half jaar naar een lintzaag en nu komt er een op mn pad en bedenk ik mij niet.
    Na een half jaar research kan ik meteen beslissen

ehm laten we gewoon netjes op ons beurt wachten? beetje onbeschofte reactie

Mocht Cullyn besluiten geen interesse te hebben, hou ik me aanbevolen als reserve.

Inmiddels terug van het werk en enigszins verbaast over de reactie van EL Maroq...
    Wel super tof van je dat je me de ruimte wil geven even het e.e.a. op te zoeken Paulus!
    Wat ik wilde weten (en niet kan vinden online.. ) is de hoogte van de machine. Mag ik vragen er een rolmaatje langs te houden Paulus?

Alvast bedankt!

Forum Rechten