cursus houtdraaien

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Sinds kort heb ik een oud houtdraaibankje van iemand overgenomen en enkele houtbewerkingsbeitels. Ik ben begonnen met op youtube filmpjes te bekijken om zo eens een beetje kennis te maken met het houtdraaien. Nu leek het mij verstandig om eens een workshop of cursus in de buurt te volgen, maar kan dat nog niet in de buurt vinden. Misschien zijn er onder jullie houtdraaiers wel iemand die mij in een aantal "lessen" en als het kan in de buurt van Hellendoorn, mij de beginselen van het houtdraaien kan en wil bijbrengen. Ik hoor jullie reactie wel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Idem hier....Ronald is een leuke gast (al moest hij een borrel lusten :D)
Zelf heb ik voor de 8 daagse cursus gekozen omdat je zoveel info krijgt en dan heb je meer tijd om het in je op te nemen en tussentijds uit te proberen
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Vels: Radius heeft een regionale afdeling bij jou in de buurt, de "Afdeling Lochem".
Bijeenkomsten worden gehouden in Borculo.
Neem maar eens contact op met Harrie Meinders 0575-525403.
Als je lid wordt is er vast wel iemand die jou gaat lesgeven en begeleiden.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Vorig jaar heb ik ook een cursus gevolgd bij Ronald, ik heb dan de 2 daagse cursus gedaan en dat beviel goed.
Hij brengt het duidelijk en de dag is voorbij voordat je het weer dat is wel een nadeel ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.