Prachtig project maar ook goede reclame.

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
helemaal mee eens,,, erg mooi filmpje,,, wel erg smetteloos werkplaatsje hahahaha maar mooi gedaan idd

groet robert
 

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Leuk filmpje, prachtig mooi hout, mooi machientje, goed presentatie.

Die machine zal wel wat duurder zijn dan mijn auto.
Gelukkig heb ik er geen plek voor, dus kom ik ook niet in de verleiding.

En inderdaad, de werkplaats ziet er uit als een operatiezaal, zo schoon. Volgens mij wordt er in elke opname-pauze de stofzuiger en bezem tevoorschijn gehaald.


Met hartelijke groeten,

Bert Rosbach.
 
P

Pel

Guest
Dat is m.i. toch de droom van elke houtbewerker, dat je zo'n werkplaats hebt?

Groet Pel.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Ben benieuwd naar de kosten van de machine, hout en de bouw van de werkplaats. Volgens mij is het dan goedkoper om een hot tub boer te bellen en te laten plaatsen. Het enig dat je mist de lol om het te maken. :rolleyes:
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Wat een prachtig filmpje van een heel mooi project en nog mooiere machine. maar als deze echt 9,500 kost vindt ik dat eerlijk gezegd nog meevallen. als je bedenkt dat je een cirkelzaag, een vlak/vandikte bank en een freesmachine hebt van hele goede kwaliteit.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Ik heb het hele filmpje - dromerig - uitgekeken, maarreuh, met een beeeeetje meer planning had ie toch een halve boom kunnen uitsparen, neen?
 

Cervelo

Actieve deelnemer
13 jul 2016
50
0
Het is een mooie machine! Maar echt wood "working" kun je dit toch bijna niet meer noemen? Planken door een computer gestuurde machine duwen, dat is eigenlijk het enige wat er gebeurd :)
 
P

Pel

Guest
Het is een mooie machine! Maar echt wood "working" kun je dit toch bijna niet meer noemen? Planken door een computer gestuurde machine duwen, dat is eigenlijk het enige wat er gebeurd :)

Ik denk dat zo een machine toch de uitkomst is voor een houtbewerker die al enkele jaren bezig is, en voor de komende tijd een grote orderportefeuille krijgt. De machines die hij al heeft verkopen, misschien er nog wat bij leggen, en je hebt een machine in je werkplaats staan waardoor je gegarandeerd 2 uur eerder opstaat, alleen al om er maar mee te mogen werken.:D

Groet Pel.
 

BenB

Actieve deelnemer
24 feb 2016
144
6
Was dat maar waar van die €9500, dan wist ik het wel. Prijs van Knutselaertje klopt meer, al komt er wel nog wat bij, het is net als een auto kopen, optie hier en optie daar ;)
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Denk t ook... optie hier, optie daar, optie overal :)
kleine 23.000 is tie wel af denk ik.
maar het kan zijndat hij de zijne verkoopt voor 9500
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.