Nauwkeurigheid Bosch GTS 10 XC Prof

auke77

Nieuw lid
6 aug 2014
20
0
Franeker
Hallo allemaal,

Ik heb al vaak de Bosch GTS 10 XC voorbij zien komen, vaak in vergelijking met een ander merk. Ik lees alleen niet veel over de nauwkeurigheid van deze Bosch. Ik zit erg te denken om deze aan te schaffen maar voor ik dat doe wil graag zeker weten of dit DE machine is dit ik wil. Ik vind de Festool en de Mafell te duur voor het gebruik wat ik er mee ga doen.

Kan iemand mij zijn/haar ervaringen vertellen over de nauwkeurigheid van de parallelgeleider, verstekgeleider en andere zaken.
Maar misschien staar ik mij wat blind op de Bosch, ongetwijfeld zijn er ook andere merken die erg nauwkeurig zijn zonder gelijk de prijs van een Festool te hebben.

Ik hoor graag jullie reacties.
Alvast bedankt!
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
heb em, werkt gewoon goed en nauwkeurig. roltafel valt ook weinig van te zeggen in negatieve zin, ja er zit lichte speling horizontaal op, maar voor nauwkeurigheid merk je hier niks van. staat bij mij afgesteld met hoekmeter en woodpeckers tool gewoon goed!
btw t enige nadeel s het niet gebruiken van standaard t tracks. dit is goed op te lossen met losse geleiders van bosch of me hardhouten geleiders bijvoorbeeld voor t maken van een miter sled
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.