real life forum middag/avond??

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Aloha!

Het leek me leuk om als houtbewerkers elkaar af en toe te ontmoeten.
niet veel poeha of grote shows.. maar gewoon koffie, thee, een koek(of bier, wijn en nootjes) en goede verhalen en ervaringen uitdelen.
Het lijkt mij (als broekie in houtbewerker) iedergeval erg tof en leerzaam om jullie te ontmoeten en lekker over hout en machines te kletsen.

Sowieso kan dit bij mijn werkplaats in Rotterdam). ik zit in een oude school met grote ruimte waar we met wat mensen samen kunnen komen.

Is er al zoiets een keer gedaan?? Lijkt dat jullie gezellig?

We kunnen een woodworking.nl nieuwjaars borrel houden??

Ik besef me overgens wel dat we waarschijnlijk allemaal erg ver van elkaar wonen.. Dus niet voor iedereen interessant.
Maar het lijkt me leuk om de ambachtslieden in het hout vaker informeel bij elkaar te krijgen..

ik ben benieuwd wat jullie hierover denken!
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Dat is een uitstekend idee Nico!! Zo is Rick Koorman indertijd ook gestart met wat nu zijn open dag van Massave is geworden. De eerste gezamenlijke deelname aan de Open Dag Hout had ook zo'n clubhuis karakter. Dus volgens mij zowel vanuit het forum als vanuit de open dag hout mensen een prima idee om wat regionale ontmoetingen te organiseren. Als ik mijn werkplaats heb gereorganiseerd ga ik ook een uitnodiging uitsturen.

Succes! Fons
 

Woodlex

Actieve deelnemer
2 jun 2014
62
5
Duiven
Hoi Nico,

Ik ben ook wel in voor een regionale meeting, voor mij is dat Gelderland. Maar een stukje rijden vind ik ook geen probleem.

Ik ben benieuwd naar de verdere reacties.

Groeten,
Lex
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Misschien wel elke maand 1 keer ergens een open werkplaats. Ondanks dat mijn werkplaats klein is wil ik hem wel openstellen met mooi weer.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Tof idee. Dat is ook 1 van de redenen dat wij naar een nieuw pand gaan : ik miste toch de zaterdag-inloop-ochtend. Was altijd erg gezellig !! Koffie,koek,hout....mooie besteding van de zaterdagochtend. Met een kleine 2 maanden is iedereen welkom !! Exacte tijden volgen zsm
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Leuk initiatief, nog leuker dat iedereen zo enthousiast is!
Aan de andere kant, waarom verwonder ik mijzelf daar nog over op dit forum :)
 

cullyn

Nieuw lid
26 sep 2016
13
0
Puttershoek
Mooi initiatief! Zelf ben ik écht nog maar net begonnen, dus zal waarschijnlijk de eerste paar keer echt niet durven komen :) Desondanks goed idee!
 

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Nico,

Als het in R'dam is, kan ik wel langs komen met mijn demo-draaibank.
Lijkt me leuk.

Hartelijke groeten,

Bert Rosbach.
 

teus

Actieve deelnemer
4 jan 2014
207
1
Gent
Goed idee! In het echt kan er makkelijker kennis en ook wat materiaal uitgewisseld worden. Rotterdam is nog goed te bereiken vanuit Vlaanderen, Zwolle is mij toch te ver.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Wat voor een dag komt jullie het beste uit?
Een zaterdag?

Wat denken jullie van 11 februari? `s middags.
Dan hebben we nog een maand om te bedenken wat er allemaal mogelijk is op zo`n middag.

Ik wil graag de accommodatie open stellen voor jullie.
dit is in Rotterdam Overschie.
burgemeester bosstraat 46.

Als te veel mensen een ander moment zouden willen kunnen we dat ook wel fixen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.