Heb je er wel eens aan gedacht..........

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?


Lijkt me veel leuker.

Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin, als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en beste vrienden,
die hoef je dus niet meer uit te zoeken en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen. Je hoeft ook niet te rennen naar de wc, want je doet het toch al in je broek.

Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje voor de helft van de prijs, iedere dag een paar borrels en
elke maand kassa kassa,je pensioen. Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde baan aan.

Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je steeds beter, je kan zoveel roken als je wilt, want je longen worden steeds schoner.
Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner en je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week.

Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en lastig zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt.

Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, en je hoeft weer niet te rennen naar de wc, want je bent toch nog niet zindelijk. En dan nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één gelukzalig orgasme!
 

emy

Actieve deelnemer
9 okt 2013
111
0
Ik ga er voor,lijkt me geweldig!:cool:
Maar wijzig wel een paar dingen.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker.

Ja, je weet alles al maar als de jaren verstrijken weet je steeds minder.
Maar het maakt niet uit want als kind kan je spelen en hoef je niet veel te weten.
Ook zit je met een werkplek vol gereedschap en als bij toverslag verdwijnt het ene na het andere?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.