Even voorstellen

Davidroc

Nieuw lid
13 jan 2014
7
0
Hallo iedereen,

ik ben David en een houtbewerker noob. Ik ben electricien maar werken met hout en al wat je er mee kan doen spreekt mij al jaren aan. Ik ben mij daarom gaan inlezen en verdiepen in de houtbewerking en via omwegen hier beland in 2014. Toch is dit mijn eerste post omdat nu de eindelijk concrete plannen heb om ermee aan de slag te gaan.
In 2015 heb ik een carrière switch ondergaan en ben gaan lesgeven in een vakschool. Gelukkig voor mij is er ook een afdeling hout op school. En sinds enkele maanden volg ik enkele lesuren in de week (tijdens mijn lesvrije momenten) houtbewerking bij een collega ;). Tot nu toe al enkele verbindingen kunnen oefenen en bezig met mijn eigen houten hamer te maken. Handig allemaal.

Maar nu zou ik thuis ook meer willen oefenen, alleen heb ik geen werkbank en dat wordt dus mijn eerste project thuis.
Vragen hieromtrent zal ik posten in de juiste subforum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.