Een nieuwe compressor

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
ik heb zelf een 100liter van Creanenbroek merk Roda,,, zeer goede compressor,, voor het geld,,, mindere zou ik niet gaan,,, veel herrie en aansluitingen zijn vaak toch wat matig..

zelf doe ik ook om de 2 jaar Olie ververen ,, ben daar geloof ik de enige in,, maar onderhoud vind ik uiteraard belangrijk..

suc 6 met de koop

groet robert
 

ruudjuh92

Actieve deelnemer
27 nov 2016
41
0
hoi

ik heb zelf een fima compressor op 230v
de tankinhoud is 100 liter en de compressor doet 400l/min en heeft 3pk

laatst hebben we mijn vijver bekleding vast getackt en gelijmd in onze kas en waren 70 planken op 3 plekken vast tacken met spijkers van 50mm
ik had hem na 2 weken stilstaan zonder stroom en aanslaan uit de schuur gehaald en opgesteld bij de vijver

nu was ik vergeten de stekker in het stopcontact te stoppen en hier kwam ik na al het tacken achter
de spijkers zaten er prima in dus kan je nagaan hoe goed de compressor nog op druk stond

hij was wel flink aan de prijs
was 850 euro excl btw maar is zijn geld zeker waard

achteraf wel spijt dat ik geen 380v versie gekocht had maar dit was toen thuis nog niet voorhanden

vanuit mij zeker een aanrader

gr ruud
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.