foto's uit oude topic's krijgen foutmelding

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Geen foute behandeling, komt gewoon door het feit dat de foto's zich niet langer bevinden op die bepaalde server. Account verwijderd, foto verwijderd,... Kan verschillende redenen hebben. Vandaar dat hier regelmatig geopperd wordt om foto's als bijlage te uploaden, zo blijven ze wel zichtbaar op het forum.
 

fungus

Actieve deelnemer
24 feb 2015
59
6
Aha , ik was in de waan dat de foto's op de server van het forum stonden.
Dank voor de info.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Het kan zijn dat ze verloren zijn gegaan rond 5 december 2015 toen de database een error had.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Ik zie het nu ook, beetje kort door de bocht van mij.. Leek herkenbaar genoeg om zeker van mijn stuk te zijn :)
 

fungus

Actieve deelnemer
24 feb 2015
59
6
Het kan zijn dat ze verloren zijn gegaan rond 5 december 2015 toen de database een error had.
Misschien een onhaalbaar voorstel, maar is er een mogelijkheid om op de server de attachments die niet meer kunnen bekeken worden, te groeperen en een aktie te openen waar de leden die de attachments geplaatst hebben indertijd, dit opnieuw doen indien ze de gegevens nog beschikbaar hebben.
Als je op de attachments klikt met de rechtermuis en " inspect" kiest, dan is er voor de programmateur misschien een mogelijkheid om alles terug te vinden/ te groeperen / akties te ondernemen ?

Het blijven immers interessante items ( zeker voor de junior members ) ook al zijn ze jaren oud. Trouwens de topic waar ik naar verwees was van 2008 en kwam op zijn beurt als verwijzing voort uit een topic uit 2013, die op zijn beurt vandaag weer aktueel en lopende is.

succes!
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Denk dat onhaalbaar is om de foto's terug te halen via de forum software. Je zou altijd de topicstarter een berichtje kunnen sturen of hij nog de foto's heeft.
 

fungus

Actieve deelnemer
24 feb 2015
59
6
Kiesvoorhout , met dank voor de oplettenheid en de aktie. Ik had, conform de suggestie van de moderator de vraag naar jouw toe om de foto's terug te plaatsen , wat verwaarloosd . Bij deze heb je dit zelf rechtgezet.:)
Als fervent knutselaar is het altijd mooi om de inventiviteit van anderen te bekijken en te vergelijken met eigen producties.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.