Leuke werkbank..

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Ik snap het niet goed. Wat heeft dit met een werkbank te maken? Verkoop jij die lintzaag? Of is het als grap bedoeld? Ik zie er de humor niet van in. Of heb je de verkeerde link gepost?
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.059
2.585
Ik denk dat petrolhead bedoelt dat alle liggende vlakken in een werkplaats al gauw de functie van werkblad krijgen. Het is helaas bij mij niet anders.
 
P

Pel

Guest
Gelukkig bij mij niet het geval, hij moet eerst de zaag gaan opruimen, ik bedoel ergens anders de rommel op een hoop gooien, voordat hij kan gaan zagen, rare werkwijze als je het mij vraagt!

Groet Pel.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
398
Wat foto's van een lintzaag met hopen rommel erop, gevolgd door foto's waar hij zich bezig houdt met dezelfde rommel. Dan nog dat roestige zaaglint. Je zou bijna denken dat hij het als werkbank gebruikt/verkoopt... Mijn maandagochtend-humor wordt duidelijk niet gesmaakt :)
 

tuoh

Oud hout
Aan de orde op de werkbank erkend men de vakman hé;) Zou ze de kost niet willen geven die ook zo staan te klooien hoor. En dat zijn heus niet alleen de hobbyisten, ken hier een firma in de buurt met 6 werknemers, daar is bovenstaande ook dagelijkse kost. Timmeren op de vlakbank, omdat het hele atelier (600m2) vol ligt met rotzooi:p
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Ah zo, ik vat hem. Had ook al gemerkt dat het daar een zootje was. En dan staan ze beide nog mee op de foto. Wellicht vraagt hij zoveel geld voor de lintzaag om een afvalcontainer te kunnen bestellen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.