Een kijkje in de keuken, foto's van je werkplaats

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
nah atmoz.. ik heb laatst foto's gezien van jouw werkplaats.. ik weet niet meer wie het heeft laten zien, maar een vriend van mij liet me dit zien en ik kan niet meer bedenken wie dat ook weer was. maar ik weet vrij zeker dat we gezamenlijke kennissen / vrienden hebben, want ik weet wel zeker dat ik foto's van je werkplaats heb gezien :)
 

PascalP

Nieuw lid
25 apr 2014
19
0
Erg mooie ruimte Pow!

Sowieso allemaal leuke ruimtes hier. Zie me eigenlijk overal wel staan te klooien :D

Haha :cool:


Thanks!
Ahja inderdaad, daar zie ik je ook geregeld voorbij komen :eek:

Ik moet toegeven, op de foto's van het houtrek is het ook wel heel schoon:


Hier lijkt het wel alsof ik iedere dag poets hahahaha. (niets is minder waar, maar ik probeer het wel enigszins netjes/overzichtelijk te houden).

Als we dan toch bezig zijn hier ook mijn gereedschapswand "in wording":


De rest van m'n mancave is helaas nog niet klaar. Maar hopelijk komt dat snel. Kan niet wachten om lekker aan de slag te gaan.

Grtz,

Atmoz


Jemig, dat is geen werkplaats, maar een showroom...
Mooi hoor!
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Mijn werkplaats.

Ondertussen al 3.5 jaar oud.

Het begin.
IMG_0192_resize_zps1101c77f.jpg


Het einde.

P1010213_resize_zps6c1a33c0.jpg


Wat er allemaal tussenin gebeurde kunnen jullie lezen op de onderste link.

http://www.woodworking.nl/showthread.php?9547-Mijn-perfecte-hobbyruimte
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
hier een 360 foto van mijn bescheiden werkplaats, bij elkaar zal het nog geen 6m2 zijn waar een werkbank, 2 stellingkasten electrisch en handgereedschap en 2 fietsen in staan.
gelukkig kan tijdens het werken die fietsen naar buiten.

20161224_092026000_iOS.jpg
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Prachtige ruimt Rossi, maar je gaat ons toch niet vertellen dat deze ruimte er na 3,5 jaar zo maagdelijk uitziet? We worden nu ECHT nieuwsgierig hoor :)

mvg
klaas0639

Clean is er nog altijd, en dat zal zo blijven. Maar er zijn gebruikerssporen.
Ben er elke dag bezig. Volgend jaar in de zomer krijgt alles terug een likje verf enz.
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Nee, heb ik niet. Ik denk dat er genoeg foto's van mijn werkplaats gepost zijn. Iedereen is er al lang op uitgekeken.
 

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Ook ik zal maar eens wat foto's van mijn zeer bescheiden werkplekje tonen. Ik heb een garage van +/- 2,75m bij 5,5m waar ook nog een scooter, een paar fietsen, een tuinset en dat soort dingen staan. (daartussen stond ik toen ik de foto's maakte) dus de ruimte om te klussen is zeer beperkt tot ongeveer 4 vierkante meter. Door passen en meten kan ik me echter prima redden. Het scheelt ook in ruimte als je alles netjes opgeruimd houdt.....
Schuur1.jpg Schuur2.jpg Schuur3.jpg

Met vriendelijke groet,

Renger
 
P

Pel

Guest
Fijne werkplaats Renger, als je hem zoals je al zegt opgeruimd houd, dan blijf je plaats voor te werken houden, wat heeft een mens nog meer nodig?:D

Groet Pel.
 

Richardoe

Actieve deelnemer
29 mrt 2014
103
0
Omg. Groningen
hout-kado.nl
Humz, ik kan van velen jullie nog wel leren opruimen zie ik. Ik moet dat toch eens wat vaker doen, maar ja... tijd tijd tijd (lees, geen zin om er tijd voor te maken).

Dit is mijn huidige (nog zeker niet definitieve indeling) is in mijn tuinhuis en is ongeveer 35m2. Bouw van het tuinhuis vind je hier.
http://www.woodworking.nl/showthread.php?15048-Werkplaats-freestafel-en-dank

Nu nog wat vol door een 2e CNC (de huidige kan zeer binnen kort weg) en een Quad (afdakje nog te bouwen, dan kan die er ook uit) Dan heb ik meer ruimte voor een andere indeling.

Tips/Vragen/Suggesties, laat maar weten ;-)



IMG_1513.JPG


CNC Frees, nog een paar kleine dingen en dan is die klaar, is zelfbouw naar opensource voorbeeld op cnczone.nl
IMG_1520.JPG



Huidge CNC frees, die gaat eruit, de andere waar ik mee bezig ben (foto hiervoor) is bijna klaar (nog 1 volle dag werk denk ik) en dan kan deze weg.
IMG_1515.JPG


Freestafel zeer handig, alleen qua plek niet handig voor lange dingen, deze moet naar het midden van een muur.
IMG_1516.JPG


Werkbank ben ik wel tevreden over qua grootte/hoogte mag een keer mooier maar prima voor nu. Blad een keer op Marktplaats gekocht, en onderstel van geïmpregneerd tuinhout wat ik over had)
IMG_1517.JPG



Stellingen heb je nooit genoeg en mijn nieuwe (paar maand nu) zaag.
IMG_1518.JPG



En je moet duidelijk over je regels zijn;-)
IMG_1521.jpg
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Mooie grote ruimte Richard, ik zou de frees zetten waar nu de werkbank staat, en de werkbank waar nu de frees staat?

Groet Pel.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Richarddoe; ik kan 't even niet volgen.
Ik zie op foto 2 een hele superdeluxe zaagtafel (weet niet welk merk) en dan op de een na onderste foto een foto van je nieuwe zaagtafel?
Als ik de bovenste zie heb je die andere helemaal niet nodig of snap ik het niet?
OH wacht even, da's voor als je op lokatie werkt neem ik aan.
 

Richardoe

Actieve deelnemer
29 mrt 2014
103
0
Omg. Groningen
hout-kado.nl
@pel, ivm het raam/daglicht? Ik mis dan die achterwand voor gereedschap daarom leek me dat toen niet zo handig.

@Willem, is dezelfde zaag waar je naar kijkt (bosch gsx10xc), ik heb aan 1 zaag echt voldoende als hobbyist :D foto bedrog denk ik?
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Richarddoe; bedankt, nu zie ik het.
Door de vertekening van perspektief leek de zaag op foto 2 zo'n gote cabietsaw.
De Bosch is ook een mooie trouwens.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.