pen met gouden naam

Willy83

Actieve deelnemer
11 okt 2015
43
0
Misschien eerst het bladgoud aanbrengen op de voorgestelde manier en daarna afwerken met CA en polijsten.
Zo bescherm je het goud en heb je een mooie finish. Ik zou het wel even testen op een andere pen of ronde vorm om te checken dat het bladgoud/lijm niet lost komt door de CA die je er redelijk snel overheen wrijf.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Word ook afgewerkt met CA
het zomaar eens zo zijn dat de lijm voor het bladgoud een soortgelijk iets is, werkt namelijk ook met een activator heb ik gelezen

Testen....hmmmm, dat is net zoiets als RTFM :)
Bedankt voor je bijdrage !
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nu je het zegt...ja, had hem eerder niet gezien, stond niet als nieuw bericht, misschien per ongeluk aangeklikt tussen andere berichten zonder er erg in te hebben

ga je het bestand mailen, tof !!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Vandaag even bij EvdL langs geweest, die had een mooi stukkie snijwerk voor me klaarliggen
Ik heb de benodigde naam in verschillende lettertypes naar hem gestuurd, zo kan ik een beetje experimenteren en hopen dat één van de soorten gaat lukken

Ed, bedankt !!

Dit weekend me hok in en gauw uitproberen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.