Waar te koop: 3M lapping film

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
beste collega's

ik heb pas sinds kort van het bestaan van de 3M Lapping film en 3M Micro Finishing Film vernomen.
Enig idee waar ik dit in Belgie of Nederland kan kopen (dichtsbijzijnde online winkel is in Engeland) ?

En hele tijd geleden heb ik deze zoektocht ook gedaan & uiteindelijk maar in Engeland besteld. Workshopheaven heeft het netjes en vlot afgehandeld.
ALs ik me niet vergis zijn er inmiddels ook twee adressen in Duitsland waar het spul te bestellen is (Dieter Schmid en Dictum).
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
inderdaad bij Feine Werkzeuge hebben ze de beide films, bij de andere aangebrachte links geen succes (ja Koch und Schroeder heeft ze ook, maar enkel per tig vellen :()
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Bijou modernes in bleiswijk. Het wordt gebruikt om graveerstekers op te wetten.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Als het goed is heb ik er nog een paar. ongeveer 4 cm breed en 20 cm lang. Wij gebruikten deze voor het polijsten van schaatsen. Ik weet niet precies meer wat voor kleuren ik heb (nog enkele stuks) maar als je belangstelling hebt stuur pm.
Zoek op google onder: zandstra 3m polijstsysteem en je vind er diverse. waarschijnlijk met alu houder maar het is ook los te verkrijgen. Je kan ook kijken op http://www.zandstrasport.nl/Site/Slijp polijst.html
Maar ze leveren alleen aan dealers.
Succes
Zandstra heeft ook diamantstenen van 45 en 25 micron misschien het overwegen waard want dat kleef papier ging bij het slijpen van schaatsen snel kapot. Ik moest toen wel veel schaatsen slijpen dus altijd haast.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.