geen spaties kunnen typen op het forum

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Heel raar nu heb ik het niet maar ik heb zo af en toe dat mn spatie balk het 'niet doet' als ik wat op het forum typ. Nu heb ik het niet. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Als ik op dat moment op een andere site iets van een formulier in ga vullen heb ik er geen last van.

Dus dan typ ik mn bericht maar in een ander kladblok en dan kopieer en plak ik het. Vraag me af waar het probleem ligt.. Iemand anders wel eens last van?

Groetjes,

Ewoud
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik heb er ook regelmatig last van (Browser is Chrome), ik los het op door te wisselen van Editor naar Source mode (Eerste knopje, A/A)
 
P

Pel

Guest
Ik heb daar de laatste tijd ook last van, ik dacht dat het kwam doordat ik er een link in geplaatst had? Ben je met twee vingers aan het typen, kijk je omhoog staan al je woorden aan elkaar vast:mad:

Groet Pel.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Ik heb het ook voor, en ook alleen (?) na het pasten van links in de 'enhanced' editor (dus niet als ik de Source Mode activeer).

Het wordt nog gekker: spaties lukken alleen niet op het einde vh bericht. Als ik naar links scroll, kan ik probleemloos spaties invoegen. Ga ik weer helemaal naar rechts, houdt de spatiebalk er weer mee op :).


Toevoeging: het gebeurt altijd in het "Snelle Reactie" vakje dat je te zien krijgt bij "Antwoord met citaat". En dus altijd alleen op het einde. Ergens middenin kan je spaties naar hartelust plaatsen (ieder zijn hobby, zeker?). Bij gewoon "antwoord" gebeurt het niet. Het verschil lijkt hem te zitten in de aanwezigheid vd quote vh bericht waar je op antwoordt.
 
Laatst bewerkt:

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
oplosiing is eigelijk een keer op de enter te drukken en dan kan je de spatie weer gebruiken
 

fungus

Actieve deelnemer
24 feb 2015
59
6
Enter drukken lukt niet altijd. Als je de " Quote" knop ( laatste van de keuzebalk ) klikt en dan de melding " Quote Quote " terug verwijdert uit je tekst, dan werkt de spacietoets wel opnieuw ( bij mij in ieder geval toch).
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.271
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
laatst had ik hetzelfde, als ik dan op dezelfde regel terug ging kon ik wel spaties tussen voegen, oftewel als je een paar letters intikt en da ervoor gaat staan dan kun je gewoon je verhaal intikken en daana de extra letters aan het eind weghalen, simpel truukje.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Ik heb hier ook last van, maar vooral wanneer ik 'Antwoord met Citaat' kies. Wanneer ik de cursor dan voor het begin [ QUOTE ] ding zet, en een nieuwe regel invoer kan ik wel weer spaties geven.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
dat probleem heb ik ook, dacht dat het aan mij lag
mijn oplossing is, eerste woord, enter, spatie, 2e woord en dan voor de spatie op de 2e regel 1x backspace
het 2e woord staat nu op de goede positie en kun je wel normaal doortypen
 

fungus

Actieve deelnemer
24 feb 2015
59
6
Vele wegen die naar Rome leiden ....
Je kan daarbij niet beweren dat de forumleden niet inventief zijn; nu nog een programmeur vinden van dat kaliber ... :cool:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.