Seizoentool Winter (metaal)

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Dit is toch een loodrechte aanslag voor de geleiderail zoals de vorige tool die door Nico werd geproduceerd, en geen parallel aanslag zoals er nu op het programma staat, of mis ik iets?
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Kijk eens aan... is ook van de maker van de Rip Dogs zie ik.

Er zitten wel wat beperkingen op denk ik. Je ziet al meteen een probleem met het werkstuk dat hij op de foto's toont: die afgeronde hoek verhinderd een accurate instelling aangezien je alles maar van op één punt kan instellen. Je bent ook wel beperkt wat de dikte van je werkstuk betreft denk ik: de Incra T-track Plus is onder de de aanslag gemonteerd, dus bij dunne plaat (bv. 8mm) zie ik dat al minder goed komen.

Maar wel leuk gevonden, kan eventueel door wat gaatjes bij te boren ook voorzien worden op de aanslag die hier werd gemaakt, denk ik zo.
 
Laatst bewerkt:

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Een erg mooi setje, maar echt stervens duur!
Denk dat dit ook te bewerkelijk om als seizoenstool aan te bieden.
Maar idd een erg mooie set!
 

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
129
0
Ik moet zeggen dat het op dit moment super druk is op het werk. Mogelijk aankomende week weer wat meer tijd!
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Oeh, als het een Seneca-like parallel aanslag wordt, heb ik ook wel interesse!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Is er iemand al een parallel geleider aan het ontwerpen?
Dan kunnen we het binnenkort laten maken bij het metaal bedrijf!
Of willen we toch liever iets anders laten maken? Zeg het maar!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.