Seizoentool Winter (metaal)

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ja maar daar gaat het nou om, er is geen waarde toegevoegd... dat maak ik toch op uit de post
Neemt niet weg dat dit een leuk iniatief is hoor (ook ik heb de eerste tool besteld) maar de belasting sponsoren krijg ik vreselijk jeuk van en uitslag op plaatsen waarvan ik het bestaan nog niet eens ontdekt had
 

RobvA

Nieuw lid
30 dec 2012
21
0
Als ondernemer ben je verplicht om BTW te rekenen. Niko heeft hier niks geks gedaan. BTW wordt altijd berekend over het volledige factuur bedrag en niet alleen over de winst die je wel of niet maakt op een product (officieel mag je zelfs niet 1 op 1 door verkopen en moet er winst gemaakt worden).

Enkel op uurloon kunnen ondernemers onderling de BTW verleggen.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Ik vrees dat een hoop mensen op elkaar zit te wachten :p .
Helaas mis ik de kwaliteiten om een 3D model te maken, anders had ik iets zinnigs bij kunnen dragen :( .
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Radius freesdingen nog niet gemaakt.
De hoekaanslagen zijn volgens mij prima! 1 keer goed afstellen als je hem monteert.. daarna is hij goed te vertrouwen naar mijn idee :)

Ik merk dat er een stuk minder enthousiasme is over deze tool..
Laten we het nog wel doorgaan?? het wordt bijna een lente tool...?

Wat is het uiteindelijk geworden de radius freesdingen of de haakse geleider?!
En hoe nu verder?
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Nico Kliko zei:
Ik merk dat er een stuk minder enthousiasme is over deze tool..
Laten we het nog wel doorgaan?? het wordt bijna een lente tool...?

Het enthousiasme is (minstens) even groot als de vorige keer denk ik, er is enkel niemand die het ontwerp in de hand neemt.

Daar staan en vallen zo'n projecten mee...
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
De winter is bijna voorbij! Ik laat dit topic voor nu even slapen! wie weet dat het nog eens leven in geroepen wordt.

Ik sta ook open voor andere (makkelijker ontwerpen) te laten produceren! laat maar weten!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.