Seizoentool Winter (metaal)

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
89
West-Friesland

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Heeft iemand de exacte maatvoering van die incra dingen?
Lengte breedte hoogte wanddikte ;)
 

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
131
0
Kunnen we sowieso wel iets beters / goedkopers maken dan bijvoorbeeld de Thingiverse oplossing? Moeten we het in dit geval niet gewoon hebben van de bulk inkoop en kiezen voor bijvoorbeeld die Thingiverse oplossing?
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Gezien we 2 linealen moeten hebben zie ik daar ook een kans voor bv een gatenreeks. Iets kan maar dubbele functies hebben.... meer input welkom ;)
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Vraag ik me in ene af , die spaceshuttle 's waren die metrisch of imperish. ..... pfffff
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Hebben jullie wat aan deze Sketchup-tekening? Wel de maten controleren! Ik heb deze gebruikt in een tekening, maar daar waren de afmetingen niet van belang, dus ik heb ze niet gecheckt.

Schermafbeelding%202017-01-14%20om%2011.43.38_zpsnhkspmuo.png


Hier is het model te downloaden: klik.
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
aanslag 1.1.jpg

zo iets?
uitgaande van bestaande profielen en een eventuele nabewerking voor extra functies. profielen zijn koppelbaar 800mm lijkt me een mooie maat.
schaal wordt opgeplakt en voor onze belgische vrienden aangekleeft ;)
koppelstukken en aanslagen worden geprint

dat plaats snelle reactie,...ik doe niets gehaast!!!!!!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
We gaan dus voor de parallel geleiders! Freesmal is wellicht een idee voor de lente-tool :)
Ik zal een nieuw topic maken waar mensen als het zo ver is op de ontworpen tool kunnen bestellen.
dit topic zal dan vooral voor discussie zijn om het design te optimaliseren.

Even voor de zekerheid. Logistiek gezien is het handig om 1 versie te maken. Vorige keer had ik me daar op verkeken.
Hopelijk kan iedereen zich hierin vinden?
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Mijn voorkeur gaat wel uit voor aluminium eerlijk gezegd, kan wat meer hebben dan kunststof. En die rails koop ik liever los van incra bij bijvoorbeeld gereedschappro. Dus die hoeven er van mij niet bij. Wat wel ideaal zou zijn, is dat systeem van Seneca waardoor je ook makkelijk smallere stroken kan zagen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.