plaatsen van link in een topic

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Willem, U kunt mij gewoon Ruben noemen ;)
Ik ben immers nog gewoon een jong pestventje :)

Ruben, ik wil je best Ruben noemen maar ik wist niet hoe je heette.

werkt hier gewoon goed, ENTER achter je link en typen maar :)
PS: ik plaats d elink door de link te knippen te plakken en niet met die wereldbol te werken, dat vind ik allemaal maar omslachtig

Maarten, ik werk ook met knippen en plakken van de link.
Vind het zo vreemd dat je na het plaatsen van je reaktie nog een keer wijzigt en dan nog wat erachteraan plaatst en opnieuw plaatst in een nieuwe regel en dat het bij jou niet rood wordt.
Gebruik je Chrome of IE?
Ik werk met mozilla en je ziet hoe het bij mij gaat.
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Fantic,

Ik heb de tekst niet in de link gezet.
Alleen de link van Amzon.
Als je dan plaatst en daarna klikt op wijzig bericht en nog een tekst een regel onder de link zet dan wordt die tekst door het programma schijnbaar als link gezien.
Alles wat je voor de link plaatst ziet ie niet als onderdeel van de link.

Het is wat verwarrend heb ik het idee.
Als ik een tekst maak en een link plaats en daarna nog weer een nieuwe regel begin met weer tekst dan gaat het goed.
Maar na een wijziging wordt alle tekst, ook als ik twee regels er tussen laat toch als link gezien en rood gekleurd.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
ik ben bang dat dit een (on)geintje is van Mozilla...
Ik gebruik Chrome en heb hier echt geen enkel probleem mee. ik heb ook regelmatig dat ik nog een tikfoutje zie en dat ff snel aanpas maar heb nooit dat probleem.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Als ik het wereld bolletje gebruikt dan heb ik er naar mij idee geen last van http://ikweetnietwaarom.nl als hij het nu niet doet weet ik het ook even niet

@ willem
Als je je bericht opent en dan kijkt naar de [/URL] daar achter moet je type misschien doe jij het er tussen.
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
jefmen: het heeft niets te maken met achter of tussen de url.
Jullie maken het te moeilijk.
Ik zal 't nog een keer uitleggen.
Als ik een bericht plaats met een url en ik typ daaronder nog iets er achteraan dan gaat het prima en plaats m'n bericht.
Op het moment dat ik nog iets achteraf wil wijzigen en ik druk op wijzigen dan heb ik m'n reaktie opnieuw open en kan ik iets extra erbij zetten.
Als ik dan voor de url iets plaats dan gaat het prima.
Als ik dan een nieuwe regel plaats onder de url (of bijv na drie regels) dan wordt het blauw en onderstreept net als de url en als ik het dan plaats dan is het rood net als de link die geplaatst is.
Het zal wel met de browser te maken hebben want anderen hebben geen last schijnbaar.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Nu heb ik precies gedaan wat je hebt geschreven maar kreeg het niet nagebootst. Ik gebruik Firefox.

Kun je eens een screenshot plaatsen van het bericht dat je wijzigt ? Ik heb het vermoeden dat of de / in [/url] of de ] na je url wordt verplaatst.
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik wil de plaatjes uploaden en zijn in een resolutie van 1600 bij 900 dus behoorlijk groot en als ik ze upload dan zijn ze klein en zijn de schermafbeeldingen niet goed te lezen?
Ik heb ze nu terug geschaald naar 1280 bij 768 en hier laat ik het bij.
Als het nu niet goed zichtbaar is dan hou ik ermee op.voor de wijziging [1280x768].jpg

gewijzigd [1280x768].jpg

gewijzigd [1280x768].jpg
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Schiet mij maar lek, resolutie 1280 bij 768 en nu niet op de normale grootte terwijl op m'n monitor prima te zien en te lezen?
Ik weet 't niet meer, met foto's gaat het altijd goed?
Ik stop er verder mee want ik heb via Ruben (menkveld) een manier gevonden die werkt dus ik vind het best.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.