Peper- en zoutmolen.

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Heb er zojuist ook een paar gemaakt. Deze twee zijn demomodellen. Als ze goed gekeurd worden ga ik daar een hele serie van maken. Om deze twee te maken was ik minstens 1,5 uur bezig. Dat viel me toch wel wat tegen, maar straks in serie zal het vast sneller gaan.

20161104_163909.jpg

20161104_163642.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Heb er zojuist ook een paar gemaakt. Deze twee zijn demomodellen. Als ze goed gekeurd worden ga ik daar een hele serie van maken. Om deze twee te maken was ik minstens 1,5 uur bezig. Dat viel me toch wel wat tegen, maar straks in serie zal het vast sneller gaan.

Bekijk bijlage 54756

Bekijk bijlage 54757

Oei, nu ga ik natuurlijk de volgende keer de deksel op mijn neus krijgen, maar ik gok het er toch op
Ik vind ze erg saai, ik heb er een beetje 13 in een dozijn gevoel bij
 
P

Pel

Guest
Om eerlijk te zijn vind ik het klassieke model van Peugeot nog altijd het mooiste, de recht of beter gezegd de taps toelopende modellen zouden m.i. mooier worden als er bijvoorbeeld RVS ringen in verwerkt zouden zijn, de moderne look.

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
nee hoor! sterker nog... ik ben t wel een beetje met je eens!

Ok, dus ik zat er niet zo ver naast, nu kan het zijn dat dit de wens is van de klant, al zou ík dan een beetje eigenwijs zijn, niet elke klant weet goed wat hij wil (gebrek aan creativiteit bijv.) en dus wat anders proberen of je zat zelf in een minder creatieve flow

Bij dat andere kan ik je adviseren eens een draaicursus te doen, daar leerde we ook eerst een schets te maken van je model en daar dan ook de maten in uit te zetten, zo een schets kan heel verhelderend zijn, maarja...zo een cursus moet je wel liggen :)

(sorry Didier dat ik je draadje misbruik om Ronald te pesten :p)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ok, dus ik zat er niet zo ver naast, nu kan het zijn dat dit de wens is van de klant, al zou ík dan een beetje eigenwijs zijn, niet elke klant weet goed wat hij wil (gebrek aan creativiteit bijv.) en dus wat anders proberen of je zat zelf in een minder creatieve flow

Bij dat andere kan ik je adviseren eens een draaicursus te doen, daar leerde we ook eerst een schets te maken van je model en daar dan ook de maten in uit te zetten, zo een schets kan heel verhelderend zijn, maarja...zo een cursus moet je wel liggen :)

(sorry Didier dat ik je draadje misbruik om Ronald te pesten :p)


Jeroen, ik geniet van het pestgedrag.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Wat een prachtige reportage. Is het goed als ik deze op onze regiobijeenkomst laat zien?
grts
marcel

Marcel,
Dat mag absoluut getoond worden Marcel.
Ik ben trouwens ook lid van Radius.
Veel plezier ermee en drink er één op.
Laat achteraf eens weten hoe de reacties waren.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Mooie molens Didier, ik ben groot fan van deze soort rechte modellen. En als altijd, mooi verslag ook weer met veel fotomateriaal.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.