Meubelpaumelle gebronsd

losseke

Nieuw lid
27 okt 2016
13
0
[FONT=&quot]Ik heb hier nogal een speciale paumelle. Hebben jullie zo iets liggen? Of waar zou ik die vinden. Op het web vind ik niks. Ik meet als ik het goed heb 60mmx50mm Breedte[/FONT]
[FONT=&quot]Is het anders mogelijk deze aan te passen> [/FONT]
[FONT=&quot]Meubelpaumelle gebronsd 50 x 40 mm met vaasknop rechts?
Ik weet niet of dit op de juiste plaats staat anders moet je het maar verplaatsen.
[/FONT]

[FONT=&quot]Graag hoor ik het van jullie.
008.jpg[/FONT]
 

losseke

Nieuw lid
27 okt 2016
13
0
Hoi,
Ja, het zijn zij die mij naar hier hebben doorgestuurd.

[FONT=&quot]Beste Hugo,[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Dit zal lastig worden om te vinden. Vaak werden voor een bepaalde serie kasten speciale paumelle geproduceerd. Het kan zijn dat de leverancier u nog verder kan helpen. Vraag het anders even op www.woodworking.nl hier zitten veel hout enthousiasten op.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=wf_segoe-ui_normal][FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Met vriendelijke groet,[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Mascha van der Meer[/FONT]
[/FONT]
 

BenB

Actieve deelnemer
24 feb 2016
144
6
Misschien heb je hier iets aan, is een speciaalzaak bij ons in het drop voor beslag ect. Voor speciale dingen ga ik daar ook naar toe.
emiel@emiel-al.nl

grt Ben
 

losseke

Nieuw lid
27 okt 2016
13
0
Hoi, ben ook al wezen zien bij Jankos maar daar ook niks gevonden. Zal eens een mail sturen naar de link van Ben, maar ik vrees ervoor dat ik deze zal vinden, ga ergens zelf scharnieren moeten aanpassen denk ik.
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Bronzen/ oud maken van messing kun je zelf doen he. Misschien dat je dan iets meer keuze hebt. Of is dat niet het probleem?
 

losseke

Nieuw lid
27 okt 2016
13
0
Hoi Willem1958,

Ook hier ook maar iets te vinden hoor, het lijkt erop dat deze scharnieren maar 1 maal gemaakt zijn uitsluitend voor dit type kast. Wat ik nu gedaan heb is een afgietsel in 2 delen gemaakt in snelplaaster en er zelf 1 gegoten met resten van oude sleutels, het is redelijk goed gelukt moet ik zeggen, nu nog proberen er een gat in te boren en alles wat bij te slijpen en wat kleuren, dit zal de enige oplossing zijn, post straks ff een foto van het brute afgietsel.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
De vorm ziet er goed uit, benieuwd naar het eindresultaat.
Soms is het lastig hoor met hang- en sluitwerk.
Sommige fabrieken bestaan niet meer, zeker als het om oude meubels gaat en dan moet je geluk hebben dat er nog ergens bij een bedrijf iets ligt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.