Wizadry in wood london 2016

Beste draaigenoten,
hierbij vijf fotos van mijn inzending voor de expositie/competitie van de worshipful company of turners. Elke vier jaar is dit een vijf daags evenement elke twee jaar een tweedaags. Dit jaar was weer een vierjaarsmoment en werd dus groots uitgepakt. Ik deed met drie stukken mee in de thema competitie "the great fire of london 1666" en twee stukken in de vrije categorie seniors van de awgb (engelse radius) er waren meer dan 350 inzendingen. Verder de rondreizende expositie van de awgb, een expo van de daniel collection, expos van de pole lathe turners, loveries wood group, orna,ental turners en prive expos van de draaigroten der aarde zoals stuart mortimer, ray key, phil irons, joe richardson enz enz. Ik ben heel blij met een vierde prijs ( commended) . Op een foto krijg ik de oorkonde met bijbehorende check van hon. Alderman alison gowman in carpenters hall. Er waren heel veel betalende bezoekers. Over twee jaar is het weer. Een bezoek waard!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 286
  • image.jpg
    image.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 285
  • image.jpg
    image.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 285
  • image.jpg
    image.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 286
  • image.jpg
    image.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 286
  • image.jpg
    image.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 285
  • image.jpg
    image.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 285
  • image.jpg
    image.jpg
    24 KB · Weergaven: 284
  • image.jpg
    image.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 287
  • image.jpg
    image.jpg
    22,3 KB · Weergaven: 285
  • image.jpg
    image.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 284
  • image.jpg
    image.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 287

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Gefeliciteerd Marcel met dit mooie resultaat.
Ik had het plan om heen te gaan maar persoonlijke omstandigheden verhinderden dat.
Wellicht over 4 jaar dan. Misschien wel een groepsreis met Radius- en/of forumleden.
Onze zuiderburen hadden dit wel dit jaar georganiseerd, een busreis met het Vlaamse Gilde van Houtdraaiers naar de Wizardry in Wood.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooie stukken Marcel en proficiat met de vierde behaalde prijs.
Nederland mag fier zijn met zo'n kunstenaar.
Respect.
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Persoonlijk niet mijn dada. Maar op zich wel prachtige stukken waarop ik mijn kop kan breken hoe je dat in godsnaam draait.
 
P

Pel

Guest
Gefeliciteerd met deze prijs, hier kunt u met recht trots op zijn, het zijn prachtige werkstukken of eigenlijk moet ik kunststukken zeggen, want dat zijn het.

Groet Pel.
 

Chris D

Actieve deelnemer
27 nov 2014
63
18
Dag Marcel,
vanuit onze kant een hele dikke proficiat met de schitterende werkstukken.
Het was ons trouwens een grote eer om in jouw werkplaats te mogen vertoeven.
Met vriendelijke groeten van de Waddenbezoekers
Christophe en José
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.