Zaagtafel

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Hmm
dat maakt t ff niet makkelijker. Welke track heb jij in de bosch?
onderstaande (2 verschillende) heb ik...
IMG_0842.jpgIMG_0843.jpg

Een lagere en een hogere...:confused:
 

Riekvan

Nieuw lid
13 mrt 2016
3
0
incra HD 1000

Atmoz heb jij een Incra 1000 HD in de geleider van je Bosch zaagtafel gts10 j kunnen zetten? Past die daarin en hoe bevalt dat. Gereedschap.pro verkoopt die aanslag en ze betwijfelen of dit Amerikaans ding in een Europees toestal past.
 

ruudjuh92

Actieve deelnemer
27 nov 2016
41
0
Op de bankrekening. 'Waarde' is nogal relatief.

Ik zou hetzelfde argument kunnen leveren voor een DWE7491 tegenover een nette PK250 voor een paar honderdjes van Marktplaats, of de andere kant op een beetje extra van de festool naar een Mafell.

Zal dan ook nooit begrijpen waarom dit ooit een argument is. Dat GTS 10 J tegenover DW745 is 1 ding, maar iemand die vraagt over een tafel van 800 euro een Festool, Harvey of Hammer aanbevelen is toch altijd vreemd om te zien.

het klinkt vreemd idd maar in ons geval is het exact hetzelfde gegaan

we kwamen met een vraag over een hbm 600 van 850 euro en hebben uiteindelijk toch een harvey gekocht met rolslede en frees hulpstuk van meer dan 3x zoveel geld als de hbm
wij zijn de afweging van festool en harvey gaan bekijken
de festool cs 70 kwam compleet op 2100 euro excl btw en de harvey op 2450 euro
zodoende zijn wij dus voor de harvey gegaan en wij denken dat de harvey nog een stuk nauwkeuriger is dan festool
maar deze is ook een stuk zwaarder uitgevoerd natuurlijk

dus ik ben er blij mee dat jullie met de harvey gekomen zijn
anders had ik dit merk nooit gekent

gr ruud
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.