Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Pieter Bekijk Berichten
    Ik snap dat het goed bedoeld is maar die tags in de titels maken het voor mij onoverzichtelijk. Ik moet nu juist extra moeite doen om de titels te lezen wat het voor mij minder plezierig maakt om het marktplein forum te bekijken.

Toxiq's suggestie voor subrubrieken vind ik wel een goede. Anders misschien icoontjes.

Sorry jefmen, je tags en het dreigen met harder optreden vind ik maar niks
    Je kan het misschien niks vinden die tags maar je ziet in 1 oog opslag of iemand wat zoekt of aanbied. Eerst moeten we elk bericht openen en bekijken wat iemand wou. Was er soms een uur mee bezig als ik een dag of 3 niet was geweest. Tevens zal ik meer op de invulling letten van het bericht dan de rest van de regels. Je moet niet 6 keer moeten vragen of iemand een ophaal locatie neer zet en of foto's. Dat moet gewoon er in staan en dan is het voor iedereen gelijk duidelijk hoe en wat.

Wat Jan_Willem zegt vind ik dan een goede optie. Verplicht een aantal dingen invullen: aangeboden of gevraagd, richtprijs of bieden, locatie (en wat nog meer nodig is volgens de nieuwe regels. Op deze manier kan er alleen geplaatst worden volgens de nieuwe regels. Dit lijkt mij de beste optie.

Wie weet wen ik er nog aan hoor.

Er wordt hier wel voornamelijk spullen aangeboden om ons leden een plezier te doen. Op marktplaats valt vaker meer te verdienen. Vandaar zie ik graag dat het eventuele verkopers makkelijk wordt gemaakt met niet al te veel strenge regels.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Die zet je voor je titel.
    Ja, maar die titel kan ik niet meer veranderen. Althans ik zou niet weten hoe.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Pieter Bekijk Berichten
    Wie weet wen ik er nog aan hoor.

Er wordt hier wel voornamelijk spullen aangeboden om ons leden een plezier te doen. Op marktplaats valt vaker meer te verdienen. Vandaar zie ik graag dat het eventuele verkopers makkelijk wordt gemaakt met niet al te veel strenge regels.
    We hebben hier inderdaad geen schoolmeester nodig, we zijn zelf volwassen. Ik hoop dat Jaap zich beseft dat de geest van het forum verandert met het aanstellen van de nieuwe moderator. Ging het dan zo slecht?
    Laatst gewijzigd door ornament; 06-10-16 om 23:36.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ornament Bekijk Berichten
    We hebben hier inderdaad geen schoolmeester nodig, we zijn zelf volwassen. Ik hoop dat Jaap zich beseft dat de geest van het forum verandert met het aanstellen van de nieuwe moderator. Ging het dan zo slecht?
    We zijn natuurlijk nooit van het modereren geweest, ben een groot aanhanger van vrijheid, als dat binnen de bandbreedte van respect, goed fatsoen en vooral vriendelijkheid is. We komen hier tenslotte voor ons plezier . En als een onderwerp een keer in een andere rubriek had gepast, ach, we lezen het toch wel en die rubrieken indeling is ook maar een bedenksel van mij, daar hoeft niet iedereen zich bij thuis te voelen.

Jefmen bedoeld het goed, dit is voor hem ook weer een leermomentje, we praten er dit weekend even over....

Veel plezier op het forum allemaal!

jaap

De rest van het forum laat ik gewoon gaan zo als altijd. ik kijk alleen naar het marktplein om het een beetje overzichtelijk te houden. en de advertenties het liefst in 1 keer duidelijk dan dat 10 mensen dingen moeten vragen er over

+1 jefmen. De discussie lijkt een beetje te worden: als het een slechte advertentie is, dan blijf je toch weg. In plaats van het proberen te verbeten. Het kost je wel veel werk om te organiseren.

Keuzes

Er is vandaag ook een advertentie/zoekertje geplaatst en die vult de tag gewoon zelf. Het is nog wennen aan die verandering. mischien werkt een sub forum binnen marktplein beter.

Als het niet veel werk is om dat te maken is dat wellicht handiger. Al is dit wel leuker om door heen te scrollen. Al klik je nu vaak iets aan waarvan je op basis van de titel totaal iets anders verwacht

Forum Rechten