Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Het gebruik van een TAG in het markplein.

Voor 1 november 2016 was het gebruik van een tag niet nodig. Toen was niet altijd duidelijk wat de topic starter bedoelde.

Even een voorbeeld. Er is een topic met de volgende naam. ''Gratis eikenhouten planken in Ede''. Dit betreft een tip van een forumlid naar een marktplaats advertentie waar hij zelf niet de verkoper van is. Als je de titel zo ziet dan denk je dat hij de aanbieder is. Maar na aanklikken is het een link naar een andere site.

Doe je nou een tag er voor zoals (TIP) dan wordt het een stuk duidelijker en krijg je de volgende titel (TIP)Gratis eikenhouten planken in Ede.

Maar is hij nou zelf de aanbieder dan plaats je er (Aangeboden) voor of als je het wil ruilen dan wordt het natuurlijk (Ruilen) en bij gezocht natuurlijk (Gezocht).

Is het product gevonden, geruild of verkocht.
    Dan plaats je het woordje verkocht bij je titel (Verkocht). Je laat de titel gewoon intact en ook je topic laat je staan. Dan kan hij op slot

Tevens bied je het gratis aan dan (gratis) er bij plaatsen
    Laatst gewijzigd door Athanor; 06-10-16 om 20:18. Reden: Typo in de titel

Ja prima, maar hoe moet ik een tag toevoegen of wijzigen?

Die zet je voor je titel.

Persoonlijk zie ik dat niet als foolproof en gaat meer werk opleveren met steeds controleren
    beter zou zijn een aantal subrubrieken maken, dan gaat dat sneller goed en is duidelijker
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Persoonlijk zie ik dat niet als foolproof en gaat meer werk opleveren met steeds controleren
    beter zou zijn een aantal subrubrieken maken, dan gaat dat sneller goed en is duidelijker
    Ik denk dat de hoeveelheid werk hierbij gelijk blijft, je moet de topics dan verplaatsen. Als mensen zien dat iedereen tags toevoegt zullen ze dat zelf ook gaan doen als ze een topic starten. In het begin zal je er inderdaad wat werk aan hebben, het zou wel handig zijn als je zelf je topic kunt sluiten na verkoop.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    De min of meer standaard tag voor een afgesloten topic is [X]. En dan kun je nog discussiëren over of dat voor of achteraan hoort…

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fwt Bekijk Berichten
    Ik denk dat de hoeveelheid werk hierbij gelijk blijft, je moet de topics dan verplaatsen. Als mensen zien dat iedereen tags toevoegt zullen ze dat zelf ook gaan doen als ze een topic starten. In het begin zal je er inderdaad wat werk aan hebben, het zou wel handig zijn als je zelf je topic kunt sluiten na verkoop.
    Dat betwijfel ik, nu plaatsen mensen met vragen over iets dat toch ook in goede (sub)rubriek...lijkt me niet zo heel veel anders
    Maar hey, ik kan het mis hebben, ik kom niet zo vaak op fora
    Met een hamer past alles...

Is het moeilijk om een verplicht "drop down" menu'tje te hebben waarin je verplicht een tag moet toevoegen? Bij geen keuze kun je geen topic starten.

Een andere optie die misschien werkt is dat jefmen wat harder optreedt, topic gelijk verwijderen als het een prut advertentie is Met een standaard PB'tje, lees de regelementen. Als de advertentie prima is maar alleen een tag ontbreekt zou je alleen een berichtje kunnen sturen.

Vanaf 1 november zal ik ook harder optreden op het naleven van de regels in dit subforum.

Ik snap dat het goed bedoeld is maar die tags in de titels maken het voor mij onoverzichtelijk. Ik moet nu juist extra moeite doen om de titels te lezen wat het voor mij minder plezierig maakt om het marktplein forum te bekijken.

Toxiq's suggestie voor subrubrieken vind ik wel een goede. Anders misschien icoontjes.

Sorry jefmen, je tags en het dreigen met harder optreden vind ik maar niks

Forum Rechten