Tanos T-Locs in fancy kleurkes

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
't Is plastiek dus ik plaats het maar hier...

Op de website van Tanos staat een heuse configurator om een systainer te customiseren. Enfin ja, je kan van de vier onderdelen de kleur kiezen, maar ik wijk weer af en dit is nog maar de inleiding.

Dat is dan allemaal goed en wel, maar waar koop je dan uiteindelijk het resultaat van je noeste configureer-arbeid?

Eveneens via hun website wel wat dealers gevonden, maar die zitten niet bepaald dichtbij, en op hun respectievelijke websites kun je alleen de standaard kleurkes bestellen.

Dus, iemand al eens een T-Loc in clownsuitvoering gekocht?
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Kijk eens bij Kofferfunshop.
80550019-T-Loc-II-Animation.gif


- - - Updated - - -
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Soms zijn er ook goedkopere oplossingen, maar dat ligt ook een beetje wat je wilt. Bv BTI verkoopt oranje systainers en Bera blauwe en er zijn ook losse T-loc catch (draaisluitknoppen) te koop. Met al dat kun je al redelijk wat combinaties maken. Natuurlijk niet zo veel als bij Tanos, maar wel goedkoper. Kijk bv eens op de website van Gereedschappro.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Kijk eens aan! Aan adviesprijs nog wel!

(Leveringskost is eerder van de pot gerukt, maar bon, Bonn is nu ook de afstand niet)

Soms zijn er ook goedkopere oplossingen, maar dat ligt ook een beetje wat je wilt. Bv BTI verkoopt oranje systainers en Bera blauwe en er zijn ook losse T-loc catch (draaisluitknoppen) te koop. Met al dat kun je al redelijk wat combinaties maken. Natuurlijk niet zo veel als bij Tanos, maar wel goedkoper.
Mja dat was dus niet mijn ervaring. Oranje verkoopt ongetwijfeld goed in Nederland :) , maar ik zoek het toch eerder neutraal. Desalniettemin heb ik BTI een tijdje geleden nog "onderzocht", en vreemd genoeg zijn ze duurder dan Tanos (al dan niet in Festool monstering). Als je dan achteraf nog dubbel moet betalen voor een andere kleur T-Loc etc, is het hek pas helemaal van de dam. En zit je met een spuuglelijke oranje doos ;)
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Clownskleuren? Hmm misschien :D

Ik match altijd de fabrikant een beetje.

dus Fluke in geel/zwart
Dewalt in zwart / geel
Knipex in rood / blauw
Wera in zwart / groen
en Wit / rood voor Mafell
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Kijk ook eens bij Van Groningen Tools.
Hij verkoopt ook gekleurde Tanos systainers. En de prijzen zijn ook redelijk.
Koop 4 verschillende kleuren systainers en je kunt de draaiknop, handgreep, deksel en bodem wisselen tot 4 unieke systainers.
591c0e68927e7cb0cd1c054b6a512e958b24c326.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.