Nieuwe kasten wand

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hallo

heb al een kasten wand aan de Enekant van mijn garage zie onderwerp ( kasten wand garage ) en zou nu willen een kasten wand makken aan de andere kant van mijn garage .

de kant waar de kasten komen heb ik maar 440 mm diep wat kan in het best doen om het minsten verlies te hebben in de diepte van de kasten om het toe doen van de kasten

alle hulp is welkom

grtz
 
Laatst bewerkt:

Atmoz

Actieve deelnemer
Hallo rcdrifterke,

Waarom type jij nu al in 2 verschillende topics wandt met dt?
In de topics zelf schrijf je het vervolgens goed en fout door elkaar...

Ik zou proberen je topics (teksten) zo netjes mogelijk te maken. (let op: ik maak ook vaak spelfouten, dus no offence!)
Ook het gebruik van leestekens, hoofdletters, etc... maakt het lezen op een forum alleen maar makkelijk/fijner.

Groet,

Atmoz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hallo rcdrifterke,

Waarom type jij nu al in 2 verschillende topics wandt met dt?
In de topics zelf schrijf je het vervolgens goed en fout door elkaar...

Ik zou proberen je topics (teksten) zo netjes mogelijk te maken. (let op: ik maak ook vaak spelfouten, dus no offence!)
Ook het gebruik van leestekens, hoofdletters, etc... maakt het lezen op een forum alleen maar makkelijk/fijner.

Groet,

Atmoz

Heb het aangepast
 

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Zelf heb ik overal ikea keukenkasten op de vlakke wand gezet in mijn garage. Simpel en snel in elkaar te zetten. 6 meter lang, 220 hoog. Stond in een dag, inclusief 3 ladenkasten. Kijk eens bij Metod kasten. Die zijn er ook in 37 cm diepte.

Of alles zelf op maat maken. Heb je maximale diepte maar kost wel heel veel meer tijd.
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Misschien kan je de ruggen in plaats van door een groef in te frezen in de corpussen gewoon op de achterkant vastzetten? Zo bespaar je toch ook al snel een kleine cm... ?
 

gghm

Actieve deelnemer
15 aug 2013
40
0
Is het niet zo dat de roldeur bij het openen achter de kast verdwijnt? Dan verlies je dus deze ruimte in de kast......

is die genoemde diepte van 440 mm alleen voor de kasten of moet in deze diepte ook de deur open kunnen? Anders worden het wel heel smalle deurtjes.

Mvg

Gijs.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
440 mm diep is kast in gesloten toestand zal morgen eens een tekening makken wat ik bedoel


grtz
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.