Afkortzaag keuzes to festo or not to...

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Bedankt mensen!:)

Inderdaad een mooi glimmende machine, maar....... daar heb ik al een eind aan gemaakt vandaag:eek: Bij het voorbereiden van de review wilde ik de zaag snel in verschillende standen uitproberen. Maar in de haast en met te weinig zicht op de werking van de zaag maakt ik een kerfje in de linker aanslaglineaal:mad: Maar goed laten we dit maar beschouwen als een traditioneel inwijdingsriteel van mijn werkplaats, want toen ik mijn Hammer nog maar een paar weken had maakt ik al een flinke kras in de roltafel door een schroef in een tafelblad die onvoldoende verzonken was:eek: Niets vreemds dus en nu kan het 'normale' gebruik van de Kapex een aanvang nemen.

Fons

IMG_3814.jpg
 

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
De eerste krasjes doen altijd pijn, maar uiteindelijk wordtie er alleen maar mooier van 😎😎

Littekens maken de man!

Overigens kan je zon aanslag lineaal altijd bijbestellen volgens mij. Althans ik weet niet hoe het met Festool werkt maar lijkt me wel.
 
Laatst bewerkt:

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Ja de 60 heeft een draaiknop aan de zijkant zitten waarmee je de diepte kunt bepalen van het zaagblad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.