Speelgoed walkie talkies het proces!

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Voor de geïnteresseerden, heb weer een filmpje gemaakt van het proces van mijn speelgoed voor het goede doel met kerst :D.
Dit keer de walkie talkies! Ook met wat meer beschrijving dan gewoon maar versnelde beelden :).

https://www.youtube.com/watch?v=Lycsbxy-axk

Voor zij die kijken: Veel plezier :D

(Was eerst van plan om de knopjes te laten draaien, maar eens getest en vond het nogal een geprul om dat te doen! Nuja, voor één setje oké, maar voor mijn productie haha, niet oké :).)

Groetjes Jolien!

13321144_10208159802947057_1100113324_o.jpg
Al zeer trots op mijn afgewerkte collectie!
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hoi Jolien, mooi filmpje en tof resultaat van uw walkie's, samen met uw auto's en camera's heb je al een hele collectie samen gemaakt, menige knaap of meisje zal hier erg van genieten. Je hebt een prachtig project gestart en reeds voor velen een leuk cadeau. Het is nog lang geen kerstmis dus je kan nog veel doen. Ik wens je veel succes. Gr Stefan.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Goe bezig, Jolien! Dat ondersteboven frezen ziet er toch niet zo veilig uit. Ik zou de bovenfrees toch beter klemmen. Of een simpel freestafeltje maken. Dit heb ik ook gedaan:
unnamed.jpg
unnamed (1).jpg
Het schuren zou je kunnen vervangen door met de hand te schaven. Ik zie dat er een handschaaf op de achtergrond staat. Je zal verbaast zijn hoe snel je een superglad oppervlak krijgt hiermee. Bedenk dat schuurpapier vroeger niet eens bestond.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Hoi Jolien, mooi filmpje en tof resultaat van uw walkie's, samen met uw auto's en camera's heb je al een hele collectie samen gemaakt, menige knaap of meisje zal hier erg van genieten. Je hebt een prachtig project gestart en reeds voor velen een leuk cadeau. Het is nog lang geen kerstmis dus je kan nog veel doen. Ik wens je veel succes. Gr Stefan.

Dankjewel Stefan! En ja ben er blij om dat het nog lang geen kerstmis is :D. Want ben nog niet aan mijn einddoel wat ik voor ogen had haha :D. Groetjes Jolien
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Goe bezig, Jolien! Dat ondersteboven frezen ziet er toch niet zo veilig uit. Ik zou de bovenfrees toch beter klemmen. Of een simpel freestafeltje maken. Dit heb ik ook gedaan:
Bekijk bijlage 48815
Bekijk bijlage 48816
Het schuren zou je kunnen vervangen door met de hand te schaven. Ik zie dat er een handschaaf op de achtergrond staat. Je zal verbaast zijn hoe snel je een superglad oppervlak krijgt hiermee. Bedenk dat schuurpapier vroeger niet eens bestond.
Inderdaad, het moet er nog van komen om zo een tafeltje of een constructie te maken! Dringend eigenlijk! Want veiligheid boven alles natuurlijk !
Heb inderdaad een handschaaf, maar die is heel oud en werkt niet meer haha :D. Helemaal bot. Al heel wat filmpjes gekeken om zo een schaaf op te knappen, maar het lukt maar niet. Terwijl ik wel al het nodige gereedschap ervoor heb. Dus mijn vader er maar eens aan zetten :D
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Zeker doen, Jolien! Tafeltje is namiddagje werk, en indien je een bestaand tafeltje aanpast zelfs maar een uurtje. Heb ondertussen al wat ervaring in het opknappen van schaven, en wil gerust eens die van jou onder handen nemen als je verzendkosten heen en terug voor jouw rekening neemt (2x4,5 met Kiala).
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Zeker doen, Jolien! Tafeltje is namiddagje werk, en indien je een bestaand tafeltje aanpast zelfs maar een uurtje. Heb ondertussen al wat ervaring in het opknappen van schaven, en wil gerust eens die van jou onder handen nemen als je verzendkosten heen en terug voor jouw rekening neemt (2x4,5 met Kiala).
Oke, supervriendelijk! Dat onthou ik :D. Als papa hem niet hersteld krijgt... :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.