Het zwaarste deel van mijn project.

Gerard Exis

Actieve deelnemer
28 apr 2016
66
1
Roemenie
www.exis.ro
Hallo beste mensen,

ik zal mij bij deze ook even voorstellen.
Ik ben Gerard en ben 12 jaar geleden naar Roemenie vertrokken om daar een caravan annex camperbedrijfje te beginnen.
Alle ellende en leuke diengen die hiermee gepaard gaan zal ik jullie besparen ;)
Het volgende is nu aan de hand, ik ben een expeditie-truck aan het bouwen en kom nu in de fase dat ik het interieur moet maken. Het hele technische deel heb ik onder controle, dat is wat ik dagelijks doe voor klanten. Echter het bewerken van hout wat uit populierentriplex met aan beide zijde HPL verlijmd is even andere koek.

Ik hoop dus ook adviezen en antwoorden op mijn vragen op dit forum te vinden. Perfectie zal ik niet kunnen halen door het ontbreken van ervaring en de juiste gereedschappen c.q. machines. Maar netjes moet het wel kunnen worden, dus daar ga ik voor :D. Daarbij is het ook niet in mijn voordeel dat mijn woonadres in Roemenie is.

Met vriendelijke groet,
Gerard
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Gerard, als je ook wat foto's bij je vragen post dan is het voor de forumleden makkelijker een antwoord op je vragen te geven, o ja, domme vragen kennen we hier niet.

Groet Pel.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hoi Gerard, welkom op het forum! Als je voor je vragen losse topics maakt, dan denk ik dat je de antwoorden die je zoekt wel gaat vinden. :)
 
P

Pel

Guest
@Gerard, je klikt bovenaan op forum, daar open je met je vraag bijvoorbeeld een topic in, werken met hout, er zijn verschillende topics kijk maar waar het volgens jou het beste in past, het wijst zich eigenlijk vanzelf.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.