kits voor houtdraaien

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
@ Toxiq De kachel net aan gestoken in de schuur dus zal straks proberen een filmpje te maken :)
@ Pieter Of het een voor of nadeel is kan ik niet beslissen voor een ander. Ik draai veel van mijn pennen zo wie zo al apart + er zijn veel pennen met maar een tube. Ik zal straks vertellen hoe hij mij bevalt.
@ Renger, Dat probleem zie ik niet zo maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zo als gezegd draai ik nu al veel pennen per tube met pen mandrel en pen mandrel support.
@ PaulRT, Die pen mandrel support werkt idd goed. Deze heb ik ook in mijn webshop alleen een stuk goedkoper. :)

Wordt vervolgt
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Marco, ongeacht de prijs vind ik de pen mandrel support in combinatie met de gewone pen mandrel een betere keuze voor iemand die ook tweedelige pennen in èèn opspanning wil afwerken. Dit is mijn persoonlijke mening. Niettemin kijk ik uit naar uw fimpje.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Zo als belooft hier de link naar een filmpje. https://youtu.be/luhJQSIslNc

Hoop dat het een beetje duidelijk is want ben slecht in dit soort dingen en heb nog nooit een filmpje op deze manier gemaakt. en zeker niet op youtube gezet. Duurde dan ook ruim 4 uur voor hij was geüpload. Geen idee waarom dit zo lang duurde..... Ik heb zelfs nog overwogen of het niet sneller ging als ik hem met de fiets zou brengen :)

Gr. Marco
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
4 uur ??? heb je een verfilming gemaakt van Dances with Wolves ??? (duurde ook 4 uur die film)


[edit[
Nou Katma, da's bijna een Edison hoor (Y)
wel 1 opmerking (twee eigenlijk)
Het geluid was erg zacht, ik denk als je de camera hoger plaatst (boven het werkstuk) het eea duidelijker is ?

Voor de rest, gaat de goeie kant op...voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
ik denk dat ik voor dit soort dingen maar over moet op sneller internet. of ik doe iets anders fout maar goed het staat er op.
De tips zal ik meenemen voor een volgende verfilming toxiq :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hoe heb je de upload gedaan en wat voor internet verbinding heb je ?
en niet onbelangrijk, hoe groot was het bestand, ben je 2gb gaan uploaden of 200mb, maakt ook verschil
kijk ook naar filmpjes van andere en dan met name wat je daar aan bevalt, hoe dingen uitgelegd worden, positie van de camera...als je daar je eigen slag in te pakken krijgt is het erg leuk
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
De upload gedaan door bestand te slepen naar youtube zo als ze voorstellen. Maar denk dat het te maken heeft met traag internet dat wij hier hebben. Bestand is 1,3gb groot.

Ik ga me er is meer in verdiepen en kijken wat het wordt. :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
1.3 is wel redelijk aan de maat...
Volgens mij word het bestand gelijk verwerkt/verkleind/geschikt gemaakt voor het youtube kanaal daarom gaat het niet zo heel snel
Heb je glasvezel ? dat is retesnel, dan is het er met een paar minuten
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Ik kan zo makkelijker om de hoek draaien Henk :)

Ik heb nu nog asdl maar vandaag maar over gestapt op glasvezel. Van 12mb naar 100mb is toch wel een groot verschil denk ik.... Dus de volgende film zal dan wel sneller gaan.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja da's een heel verschil
Dat merk je ook behoorlijk in upload, die is over het algemeen net zo snel als download
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Weer een aantal uitbreidingen in de webshop.

Van een aantal pennen verschillende kleuren toegevoegd.
Nieuwe acryl blanks er bij.
Nu ook Tornmesjes toegevoegd.
Nieuwe pennen doosjes en koffer.

Gr. Marco
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hahaha.....geweldig

thumb-up-smiley.png
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Voorraad van webshop weer aangevuld en een ook nieuw een marker (Stift) pen kits binnen gekregen

[FONT=&quot]Deze pen kit is inclusief twee verschillende tips en twee verschillende markers (fijn / extra fijn). Een tips wordt gebruikt voor de fijne marker. De andere wordt gebruikt voor de extra fijne marker.
[/FONT]
BP174 Marker pen kits.jpg
Gr. Marco
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.