HBM Machines - niet tel. bereikbaar, een slechte zaak !

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
@Spaander
Ja, doe ik straks nog ff. Op de mobiel lukt dat niet echt.

@Nick18
Geluid moet je niet naar kijken. Als je denkt dat je ook maar 1 van de vandiktebanken zonder gehoorbescherming kan bedienen dan help ik je maar uit de illusie. Gehoorbescherming verplicht wat mij betrefd.
Die Swisstec heb ik ook nog ff zitten bekijken, maar ook daar kreeg ik geen lekker gevoel bij. Veel plastic.

Messen heb ik (nog) niet naar gekeken. Ze zijn wel te stellen, maar hoeveel, geen idee. En ik kreeg er een set nieuwe bij, terwijl de verkoper zei dat ze er standaard niet bij zitten.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Serieus ?? wonderbaarlijk.... een positieve ontwikkeling maar telefoon lijkt me toch sneller
OF
is dat een ander bedrijf die dit voor hen waarneemt en je dus afgepoeierd wordt met: we gaan het uitzoeken en komen er op terug, in dat geval ben je nog niet heel veel opgeschoten
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Ik werd laatst gebeld door hbm voor de levering. Dat telefoonnr staat nu opgeslagen :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Als niet vermeld is dat je dat niet mag publiceren zou het niet verkeerd zijn als je dat vermeld, zou voor velen een hoop ergernis schelen
 

wouter36

Nieuw lid
3 jan 2016
21
0
even je telefoon nummer in je mail zetten heb ik vorige week ook gedaan en ze bellen keurig terug.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Niks bruikbaars aan, als je ze belt krijg je een bandje, met de instructie om te mailen, neemt iemand op, dan krijg je de zelfde instructies, antwoord op je eventuele vraag krijg je niet meer per telefoon, helaas uit ervaring.
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Misschien een leeftijdsdingetje, mijn kinderen geven de voorkeur aan chat boven telefoneren ook al hebben bedrijven beide mogelijkheden (Coolblue) ook bij wat meer diepere vragen over specificities en/of mogelijkheden van een apparaat.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Misschien een leeftijdsdingetje, mijn kinderen geven de voorkeur aan chat boven telefoneren ook al hebben bedrijven beide mogelijkheden (Coolblue) ook bij wat meer diepere vragen over specificities en/of mogelijkheden van een apparaat.

Vermoedelijk wel, alleen persoonlijk zou ik dan liever beide opties hebben. Maar dit topic en de onmogelijkheid om te bellen is voor mij al reden om HBM links te laten liggen. Van kleine webshops snap ik de keuze voor alleen mail en chat ivm tijdsplanning, maar HBM is naar mijn mening groot genoeg voor een telefoonlijn. 😁
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Oude hbm stofafzuiging had Motor pech en tegen hetzelfde aangelopen. Wilde snel een nieuwe motor of afzuigen maar geen reactie. Geprobeerde de motor zelf te vervangen maar de CHINESE makelij bedenkt een niet standaard asmaat grrrrrr. Onderwijl Werkplaatsje plat tijdens een grote klus......... conclusie direct echte afzuiging aangeschaft!
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Net gebruikte spero 3pk met fijnstof filter. Liever wat ouder en goed als prut spul. Of kijk op alibaba.com pruts pul voor €50,- ofwel dat wil je NIET! Suc6 met de keuze
 

Bachatero

Nieuw lid
24 jan 2012
19
0
Oepsss, ik als beginnende houtbewerker had een leuk lijstje gemaakt en wilde dat bij HBM gaan bestellen. Maar vandaag kom ik er in dit topic toevallig er achter dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb het even gecontroleerd maar vind op hun web site inderdaad geen telefoonnummer. Onacceptabel, ook voor mij, ga ook een andere leverancier zoeken.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Oepsss, ik als beginnende houtbewerker had een leuk lijstje gemaakt en wilde dat bij HBM gaan bestellen. Maar vandaag kom ik er in dit topic toevallig er achter dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb het even gecontroleerd maar vind op hun web site inderdaad geen telefoonnummer. Onacceptabel, ook voor mij, ga ook een andere leverancier zoeken.

Ja bellen is veel leuker.
Heeft u een vraag over een prodcut? kies 1
Heeft u een vraag over een order? kies2
Heeft u een vraag over een reparatie? kies 3
Heeft u een vraag over het weer? kies4
Heeft u een vraag over garantie? kies 5
Voor alle overige vragen kies 9
U wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden en vervolgens begint Wietniet Hoest-ton in je oor te blèren.
Na 30 seconden hoor je wat klikken en denk je YES ik ben aan de beurt. Nee toch niet Wietniet Hoet-ton blèrt weer veder.
Weer 30 seconden later enz enz.....

Uiteindelijk krijg je een uiterst vriendelijke dame aan de lijn en na je verhaal gedaan te hebben zegt ze: "Ik verbind u door" Pats weer dat blèrwijf die maar blijft herhalen dat ze every woman is.

Geweldig toch bedrijven die liever een mail krijgen en dat zelf sorteren naar de juiste afdeling de tijd kunnen nemen om het juiste antwoord te zoeken en dat terug te sturen?
Heb je meteen bewijs wat ze beweren. :D
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nou dat van kies 1,2, 3 heb ik nog nooit bij een gereedschappenzaak meegemaakt dat je met een kluitje het riet in word gestuurd
ook niet bij de grotere zoals bijv. festool, daar misschien wel een keuze menu maar daarna perfect geholpen, degene die ik sprak pakte er een machine bij, haalde hem uit elkaar om mijn vraag te beantwoorden

Enne bewijs krijgen heb je alleen als ze je vraag ook beantwoorden en niet met een tegenvraag komen (zoals bij HBM het geval was)
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Tja , waar liggen de prioriteiten. Het gereedschap gebruik ik vrij vask. Innig (telefonisch) contact met mijn leverancier staat niet echt op mijn lijstje. Vandaar dat ik over het algemeen ga voor een leuke prijs , daarbij ook Amazon Duitsland.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.