Een nieuw project

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
y3cnSSQ.jpg

Vandaag een mooi pakketje gekregen.

HlTbnoU.jpg

De festool cs5o. Mis nog wel de schuiftafel dis hadden ze niet mee geleverd.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Zo, da's mooi spul! Beetje slordig dat ze de schuiftafel vergeten zijn.. :(

Vanwaar eigenlijk de 50 en niet de 70? (ik zie net de 700,- redenen, vermoedelijk is dat het. :))
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Het heeft niet met de centen te maken. Maar ik zie niet in waarom ik die 2 cm extra nodig zal hebben.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Het heeft niet met de centen te maken. Maar ik zie niet in waarom ik die 2 cm extra nodig zal hebben.

Nou, ik zou het dan wel weten. Die 2cm zorgt er ineens voor dat je 6,5cm kan schulpen en diepere sponningen kan zagen. 😊 En het lastige is altijd dat je met een kleinere zaag niet meer hoogte kan zagen, maar met een grotere wel minder. Ik vind het met enige regelmaat nog steeds jammer dat ik geen TS75 heb maar een 55. (Dat was wel een kwestie van centen)

Hoe dan ook, mooi spul, gefeliciteerd en veel plezier ervan! 😃
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Nou, ik zou het dan wel weten. Die 2cm zorgt er ineens voor dat je 6,5cm kan schulpen en diepere sponningen kan zagen. 😊 En het lastige is altijd dat je met een kleinere zaag niet meer hoogte kan zagen, maar met een grotere wel minder. Ik vind het met enige regelmaat nog steeds jammer dat ik geen TS75 heb maar een 55. (Dat was wel een kwestie van centen)

Hoe dan ook, mooi spul, gefeliciteerd en veel plezier ervan! 😃

Met de cs50 kan je ook 6,5 cm schulpen. Maar ik zal hem vaak gebruiken voor klein licht werk. En de ruimte die je voor sommige onder delen nodig hebt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.