Vaasje van eigen kweek

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Begin dit jaar heb ik in onze tuin een aantal leylandii-sparren geveld en te drogen gelegd.

Daaruit kwam dit vaasje van 240mm hoog te voorschijn. Eigenlijk staat het vaasje (of de boom) op zijn kop, de bovenkant is het begin van de wortel.

Over de vorm kan gediscussieerd worden, ik zou de onderkant wat slanker gemaakt hebben, maar mijn vrouw vond het mooier zo en wie ben ik om daar tegenin te gaan :confused::eek:. Klant is koning.

1tlg9h.jpg


207292g.jpg


2j0h94w.jpg


11ilaw5.jpg
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Paul.
Ik vind het een mooie vaas maar inderdaad het onderste gedeelte had ik ook anders gemaakt.
Zo zie je maar weer, vrouwen uit de werkplaats houden totdat je helemaal klaar bent.
Daarna is de klant koning en kan ze zeggen JA of NEE.

Nog veel draaiplezier.
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Tja, vrouwen............smaken..............kleuren, een onmogelijk te overwinnen/doorgronden combinatie :D

Mijn schoonzus was meteen gecharmeerd, dit vaasje moest ze hebben..................omdat ze de vorm zo mooi vond.

Zo zie je maar :rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.