Schuren

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Alles is binnen!!! Maar van het geel (Micro fine) heb ik maar 1 doos van geleverd gekregen omdat de voorraad niet toereikend was... Eventueel zullen er dus een paar mensen iets langer moeten wachten!

Hier kan je het pakket bestellen: http://dehoutdraaierij.nl/product/sia-vlies-pakket/

Als je mij een pb stuurt krijg je van mij een woodworkingforum(kleine)kortingscode...
De mensen die al hebben gezegd dat ze graag zo'n pakketje ontvangen krijgen morgen van mij een PB.

met een hartelijke late groet vanaf de laptop buiten!
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Zijn de Sia vlies producten eigenlijk te vergelijken met staalwol? Voor een extra glans gebruik ik wel eens staalwol en ik vroeg me af of dit hetzelfde effect heeft. Ik ben overigens geen houtdraaier. Alvast bedankt voor de reactie.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hoi Lars,

Ik gebruik staalwol 0000 eigenlijk alleen voor mijn werkbladen en heb geen ervaring met de verschillende gradaties. Kom je naar de open dag hout? Dan heb ik het bij me en kan het je laten zien.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ik wilde graag naar de opendag komen maar helaas ga ik dadelijk een week naar Duitsland. Is het eigenlijk geschikt om 'gewoon' mee te schuren?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.