Black Walnut schaal, helemaal klaar.

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Het was even stil rond Leo, maar dit is weer erg mooi.
"eindelijk klaargekregen" dat klinkt alsof je problemen met de schaal hebt gehad Leo.
 
Laatst bewerkt:

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
De vorm is niet helemaal mijn smaak (maar daar valt gelukkig over te twisten) maar wat een mooie tekening en strak afgewerkt!

Groeten,
Patrick
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Leo well done. Het zou inderdaad leuk zijn als Leo ze even komt showen. Alhoewel we kunnen er ook een groepsreis van maken. Klein stukje de plas over naar dat andere eiland.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Leo well done. Het zou inderdaad leuk zijn als Leo ze even komt showen. Alhoewel we kunnen er ook een groepsreis van maken. Klein stukje de plas over naar dat andere eiland.

Gaan we gelijk ook even bij WR1944 langs. Heb ik helaas ook al een tijdje niets van gelezen.....
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Dat is weer een mooi pronkstuk, Leo. Kom je die volgende week "live" showen in Zwolle? :cool:

Thank you hunto :), dat zou wel leuk zijn, jammer dat het niet uitkomt met mijn andere plannen ;)

Het was even stil rond Leo, maar dit is weer erg mooi.
"eindelijk klaargekregen" dat klinkt alsof je problemen met de schaal hebt gehad Leo.

Hallo Rien, thanks :), nee geen problemen met de schaal, juist dat er teveel andere dingen tussen komen die eerst gedaan moeten worden, zoals ze hier wel zeggen, “life gets in de way” :D

De vorm is niet helemaal mijn smaak (maar daar valt gelukkig over te twisten) maar wat een mooie tekening en strak afgewerkt!

Groeten,
Patrick

Thanks Pat :), al zo’n 9 jaar geleden voor gedraaid, en dan zit je met wat je toen gedaan hebt, Ik vind persoonlijk het onderste gedeelte een beetje lang is, als je het in profiel ziet, valt niet op als het wat lager staat en het meer van boven ziet, hij zal toch wel zo blijven ben Ik bang voor ;).

Leo well done. Het zou inderdaad leuk zijn als Leo ze even komt showen. Alhoewel we kunnen er ook een groepsreis van maken. Klein stukje de plas over naar dat andere eiland.

Wish that I could just hop over ja, would be :cool:, "beam me up scotty":D

Gaan we gelijk ook even bij WR1944 langs. Heb ik helaas ook al een tijdje niets van gelezen.....
ja waarom niet, als we toch aan het dromen zijn :rolleyes:
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Een mooi exemplaar Leo.
'k Ben weer blij om iets te horen en te zien van u .
De vorm is heel mooi met een passend boven randje.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Een mooi exemplaar Leo.
'k Ben weer blij om iets te horen en te zien van u .
De vorm is heel mooi met een passend boven randje.

Thanks Jacob, yes it’s been a while since my last post, the cold spring weather doesn’t help me to get going, and now with spring here just arriving, it is hard to stay inside my shop, also getting things cleaned up around the house, like sharpen the mower blades, cutting firewood etc, too many other things to do, anyway I have not turned a lot, but yes a few that I will show 1thumb.gif
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Hi Leo,

Ik vind hem heel mooi... zou willen dat ik al zover was om dit soort schalen te kunnen maken.
In ieder geval.... "thumbs up" voor deze.... enik verheug me al op je volgende foto's

ps. Waar heb je hem mee afgewerkt ?..... olie?
 
Laatst bewerkt:

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Mooie tekening, mooie schaal en ook aan de onderkant prachtig afgewerkt.

Dank je Wim :), Ik heb de onderkant altijd even voornaam gevonden als de rest, alhoewel hier sommige hout draaiers vonden dat het niet nodig was, omdat niemand de onderkant ziet volgens hun.

Maar Ik had did niet zoveel als de reden om dit wel of niet te doen, ook al zag Ik mensen elke keer de voorwerpen oppakken en dan omdraaien om de onderkant te bekijken, ook als de prijs er boven op/in stond.

In ieder geval, als het maar enigszins kan, word de onderkant hier net zo goed afgewerkt as de rest van het draaiwerk 1thumb.gif
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.