fred's bouwtekeningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.084
504
Moordrecht
En dan nog niet eens de moeite nemen om het hele topic te lezen om te zien wat je daarvoor nou eigenlijk moet doen...

Het typeert wel gelijk heel erg het onpersoonlijke online gedrag van heel veel mensen en wat je steeds vaker ziet. Ook een goed voorbeeld is MP, waar je moeite moet doen om uberhaupt een reactie te moeten krijgen van iemand als je iets van diegene wilt kopen of van iemand die op jouw spulletjes biedt..
 

Luc Duc

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
44
6
Zevenaar
Kijk, als het maar niets kost staan ze in de (wacht)rij.
Heb ze zelf overigens legaal gekocht en heb daar geen spijt van.
Inderdaad ook een partij zooi, maar ook veel goed bruikbare tekeningen.
Een omrekentabel inch-mm is wel prettig.
 

kisja

Nieuw lid
30 aug 2015
3
1
Hier ben ik ook erg geïnteresseerd in, ontvang graag een linkje.

Alvast bedankt!
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Ik snap niet goed waarom het allemaal via de privé berichten moet, dus onderstaand de link naar de ruim 600mb aan tekeningen. Een en ander is ingepakt met .rar, wat je hier kunt downloaden.

Het bestand blijft t/m zondag staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
ik ben niet zo handig met de PC dus heb ik e.e.a. uitgevogeld om toch te kunnen delen
De manier van Burley is handiger dus graag bij hem downloaden

succes
 

zephyr

Nieuw lid
15 sep 2011
19
0
Ik vrees dat de download te populair is, ik krijg volgende melding :
Error (429)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Ik snap niet goed waarom het allemaal via de privé berichten moet, dus onderstaand de link naar de ruim 600mb aan tekeningen. Een en ander is ingepakt met .rar, wat je hier kunt downloaden.

Het bestand blijft t/m zondag staan.

Omdat je dit nog altijd niet publiek kan verdelen zonder de term piraterij opgeplakt te krijgen. Heb zelf ook de plannen te zijn maar zijn idd meer halve aantekeningen en precies ingescand kladpapiertjes sommige keren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.