nieuwe website

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Beste forummers,

Ik heb de afgelopen weken tot in de kleine uurtjes zitten werken aan een website; www.dehoutdraaierij.nl. Inmiddels is ie zo ver af dat ik 'm wel aan jullie wil voorstellen! Op deze website wil ik de spullen verkopen waar ik de beste ervaringen mee heb.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ziet er goed uit Ronald. Site werkt perfect.
Gefeliciteerd ermee en succes gewenst.
Btw, is de polijstset die van Beal?
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Ronald.
Van harte gefeliciteerd met deze sprong voorwaarts.
Een echte houtdraaischool in Nederland met benodigdheden van hoge kwaliteit.
Nu nog veel leerlingen en gastdocenten...................
Wie een goede houtdraaistart wil maken kan bij jou terecht.
Veel succes met deze boeiende ontwikkeling.
vr.gr. Jan Pranger.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Gefeliciteerd met de vernieuwde website.
Zeker overzichtelijk en aantrekkelijk.
Wat jammer dat die afstanden zo groot zijn.
Succes met de nieuwe website.
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Hoi!

Ook ik vind dat het er goed uit ziet! Om toch een poging te doen wat onderbouwde kritiek aan te dragen hier twee inie minnie kleine puntjes.
-In de draaibanken categorie staat;
"Geprezen om hun kracht, stijfheid, gebrek aan vibraties, bedieningsgemak, etc"

Ik zou liever "gebrek aan vibraties en "bedieningsgemak" in omgekeerde volgorde zien. Men zou onderbewust "gebrek aan bedieningsgemak" kunnen lezen (Of onderschat ik nu de mensheid..? ;) )

Ook in de draaibanken categorie staat "banken die met kop en schouders boven de andere draaibanken uitsteken" en deze zelfde uitdrukking gebruik je ook bij het aanprijzen van "De producten van 'de Cokerije".

Ik denk dat je wellicht door een andere, gelijkwaardige, uitdrukking te kiezen je je website nog ietjes verrijken kunt.

Met een Groet,
Maurice ( de meirenneukert :rolleyes: )
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Ronald je site ziet er goed uit. Ik denk dat er door het zo snel mogelijk invoeren een paar tikfouten zijn in geslopen. Lees je teksten op een rustig moment nog even door.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hoi!

Ook ik vind dat het er goed uit ziet! Om toch een poging te doen wat onderbouwde kritiek aan te dragen hier twee inie minnie kleine puntjes.
-In de draaibanken categorie staat;
"Geprezen om hun kracht, stijfheid, gebrek aan vibraties, bedieningsgemak, etc"

Ik zou liever "gebrek aan vibraties en "bedieningsgemak" in omgekeerde volgorde zien. Men zou onderbewust "gebrek aan bedieningsgemak" kunnen lezen (Of onderschat ik nu de mensheid..? ;) )

Ook in de draaibanken categorie staat "banken die met kop en schouders boven de andere draaibanken uitsteken" en deze zelfde uitdrukking gebruik je ook bij het aanprijzen van "De producten van 'de Cokerije".

Ik denk dat je wellicht door een andere, gelijkwaardige, uitdrukking te kiezen je je website nog ietjes verrijken kunt.

Met een Groet,
Maurice ( de meirenneukert :rolleyes: )

Dank Maurice, je hebt 2 x gelijk. ga ik aanpassen!
 

G.J. B.

Actieve deelnemer
10 okt 2012
123
2
Neede
Hoi Ronald,

Goede overzichtelijke site.
Ik zag dat de krullen zelfs achter de bloesjes terecht komen. :)
gr. Gert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.