Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 106 van de 112 EersteEerste ... 65696104105106107108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.051 tot 1.060 van de 1115
    Horror plankjes!!
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

metal freaks
    Metaal freaks die hout willen kopen??? ...
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

T is inderdaad een bijzonder setje hout zo...

Straks is de winkel weer geopend, er komen weer allerlei mensen hout halen en gezellig koffie drinken. Altijd gezellig de zaterdagochtend. Nu is het door de week ook mogelijk om langs te komen maar dan wel op afspraak. Ben natuurlijk niet altijd in de werkplaats.

2017-06-09 11.02.16.jpg
    Of wij ook hout willen schaven wat niet bij ons gekocht is ? Jahoor, geen probleem. Dit was ooit 52mm beuken maar geschaafd kwam daar nu 36mm uit...en nog waren de delen niet echt glad. Op een gegeven moment moet je dan kiezen tussen plankdikte of volledig glad oppervlakte. Aangezien dit de onderkant zou worden voor een tafel was het geen probleem.

Er kwamen 6 volle zakken met beukenkrullen vanaf....

Volgende week staan er weer leuke dingen te gebeuren.....lijmen mega tafelblad , snijplanken maken en weer wat herzaagwerk. ik ga me dus wel vermaken.

2017-06-12 18.36.35.jpg
    Ga ik ergens op de koffie...ligt ineens mijn kofferbak vol met wenge en perenhout......heel apart

2017-06-14 10.33.21.jpg
    Mag ik jullie voorstellen aan Ronald ? Iedereen noemt hem Blub en ik dus ook... Hij komt mij helpen in de werkplaats voor vast. Echt enorm blij mee. We kennen elkaar al zeker 20 jaar en kunnen nu officieel samen werken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Meestal als ik blub hoort is dat water , en lekkage kan jij niet gebruiken daarbinnen .
    Leuk om te horen dat het goed gaat daar in Zwolle .

Willem

2017-06-13 08.31.38.jpg
    Kijk wat er voor mij is neergezet....kan ik lekker in het zonnetje zitten.....

Straks verder met een grote tafel. Erg blij met de hulp bij deze projecten. Tussendoor dan even wat bestellingen klaarmaken.

Morgenochtend wordt het ook weer een gezellige boel. De zaterdagochtend wordt weer een beetje zoals eerder, allerlei houtbewerkers die elkaar hier ontmoeten en kennis kunnen uitdelen. Beetje koffie...koekjes...hout kijken.... Problemen oplossen over lopende projecten...

2017-06-19 08.43.29.jpg
    Heel aparte balk padoek..... Van zulke verrassingen wordt ik zelf erg blij..

2017-06-22 13.41.16.jpg

Vandaag was het onderhoud tijd.... Al het onderhoud voor de machines besteed ik eigenlijk uit. Ik kan me beter bezighouden met hout..hahaha.... Verder is dat ook voor de komende keuringen wel prettig wanneer 1 bedrijf alles in onderhoud heeft... Alle machines zijn nagekeken. Waar nodig wat kleine aanpassingen. De formaatzaag had vooral wat liefde nodig.

Morgen kunnen we dus weer gas geven.

Forum Rechten