Logische indeling van een werkplaats

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Kan ik je helpen wat ruimte maken... ?
Machines, eiken of ander spul wil ik wel adopteren, jij ruimte en ik blij ;)
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Gefeliciteerd! Ziet er wat kleiner uit dan je eerste locatie niet?
Hoe zit het eigenlijk met verwarming en inrichting, wat kan je allemaal doen?
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Gefeliciteerd! Ziet er wat kleiner uit dan je eerste locatie niet?
Hoe zit het eigenlijk met verwarming en inrichting, wat kan je allemaal doen?

Klopt! Die unit was 8 bij 16, deze is "slechts" 5,5 bij 10. Daar zat er vloerverwarming in, hier geen enkele vorm van verwarming.
Het is dus minder ideaal, maar daar staat een aanzienlijk lager kostenplaatje tegenover.
Ik kan wel van alles willen, maar aan het eind van de maand moet er natuurlijk wel een boterham te smeren zijn...

Er is standaard verlichting aanwezig, voorbereiding voor afvoer (toilet kan dus geplaatst worden evenals een keukenblokje o.i.d.),
er is voorzien in krachtstroom en er is een netwerkaansluiting (volgens mij glasvezel...).

Morgen is overdracht en ga ik alles nog eens goed inspecteren. Daarna volop aan de bak om zo snel mogelijk de spullen over te
brengen zodat ik z.s.m. aan de slag kan. Eindelijk de mogelijkheden om met meerdere projecten tegelijk bezig te zijn !! :eek:
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Gefeliciteerd. Zal in elk geval een stuk fijner werken zijn.

Kan je de dingen die je nu in de planning hebt staan maken met je huidige machines/gereedschap of koop je er nu ook machines bij? Persoonlijk zou ik zo'n ruimte niet al te vol stapelen met machines.
 
A

Athanor

Guest
Proficiat met deze beslissing!

Ik kom wel eens kijken hoe je de ruimte gaat opvullen;)


Fons
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Gefeliciteerd. Zal in elk geval een stuk fijner werken zijn.

Kan je de dingen die je nu in de planning hebt staan maken met je huidige machines/gereedschap of koop je er nu ook machines bij? Persoonlijk zou ik zo'n ruimte niet al te vol stapelen met machines.

Bedankt ! Er zijn nog wel een paar machines die hoog op de verlanglijst staan. Hoewel ik er qua ruimte behoorlijk op vooruit ga, besef ik tegelijk dat deze ruimte te beperkt is om alles wat wenselijk is te plaatsen. Maar, daar heb ik dan ook nog niet de euro's voor. Hier zal ik het eerst mee moeten doen (qua ruimte...).

Wensenlijst voor nu omvat: een paneelzaagmachine en lintzaag. Later "ooit" nog een keer een vandiktebank, een freesmachine en een kantenaanlijmmachine.

Proficiat met deze beslissing!

Ik kom wel eens kijken hoe je de ruimte gaat opvullen;)

Fons

Bedankt Fons. Je bent van harte welkom!!!
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Gefeliciteerd, dat is een mooie ruimte om in te werken.

Voordeel van huren is natuurlijk wel dat je makkelijker naar een grotere ruimte kunt gaan mocht dat nodig zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.