Logische indeling van een werkplaats

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Nou Ekko, gefeliciteerd man.
Dat ziet er bij elkaar wel helemaal top uit zo.
En op de formaatzaag heb je ook niet bespaard zie ik...
Succes met de zaak!
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Die telefoon op de foto, is dat het allernieuwste model van tegenwoordig?:rolleyes:

Jazeker ! Dit is de Samsung Galaxy S0 (nul...) Grand Edge ! :p

Maar alle gekheid op een stokje, mooie werkplaats!

Dit topic is mij ontgaan, zie het nu pas, mooie ruime werkplaats Ekko, veel succes. Groet Pel.

Wat een ongeloofelijk mooi plekje om te werken:)

Nou Ekko, gefeliciteerd man. Dat ziet er bij elkaar wel helemaal top uit zo.

Bedankt allemaal ! Ik zit nu weer achter een normaal 23 inch beeldscherm (foto's met de Kerstdagen geupload vanaf mijn telefoon...) en zie dat het eigenlijk wat verouderd is...
Er is sinds het krijgen van de sleutel al het nodige gedaan als voorbereiding op de komst van de formaatzaag én ter verbetering van hetgeen ik met de ruimte wil gaan doen.
Bovendien is er nog erg veel rommel zichtbaar van de verhuizing... wellicht binnenkort maar even met de goede camera een set up-to-date foto's maken...

En op de formaatzaag heb je ook niet bespaard zie ik...
Succes met de zaak!

Ja pfff... het is enorm veel geld... heb dan ook enorm veel gewikt en gewogen... maar ik moet verder. Zoals gezegd: ondernemen is ook af-en-toe risico's durven nemen... :rolleyes:
 

mariol

Nieuw lid
10 mei 2014
10
0
Hallo oceans 11 Als je redelijk engels kunt lezen/begrijpen staat er een complete indeling met logistieke/logische werkindeling, plaatsing machines, route afzuiging, apparatuur, verlichting etc. Bovendien meldt het van alles over het beginnen als zelfstandige meubelmaker. het boek heet "Jim tolpin's guide to becoming a professional cabinetmaker". en is uitgegeven door "popular woodworking books. Is ook als e-book te vinden. Volgens mij is het wat je zoekt. veel succes
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Zo Ekko! Dat ziet er fantastisch uit!!
Heel knap dat je dit in die paar jaar opgebouwd hebt. Van ontslag naar een groeiend meubelbedrijf.
Gefeliciteerd en het ziet er goed uit!
Mooie machine's!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.