Eerste bericht, even voorstellen

Boo

Actieve deelnemer
Hallo

dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Ik ben privé/hobbymatig regelmatig bezig geweest met hout de afgelopen tijd en ik wil dit nu gaan uitbreiden met meer mogelijkheden om zelf hout te zagen. Ik heb al veel interessante dingen gevonden, mijn dank voor degenen die dat mogelijk hebben gemaakt. Ik hoop hier nog veel te leren en misschien eventueel anderen ook van dienst te kunnen zijn te zijner tijd.

groeten Bo
 

Boo

Actieve deelnemer
Bedankt.
Tot nu toe heb ik gemaakt tuinhuisjes, speeltoestellen, overkappingen, keukens, decoraties, kasten, trappen, bedden en meer.
Meestal uit partijen afgedankt oud eiken, waarbij ik een voorliefde heb voor 'vreemde' stukken hout. Ik hou van oud, dik, krom, knoestig hout met een verhaal, liefst met de wankanten er nog aan.
Maar ik heb een aantal ideeën waarvoor ik eigenlijk zelf stammen moet kunnen verzagen.
Stammen die ik al heb liggen en stammen die nog ergens staan/liggen te wachten tot ik ze vind om er hopelijk iets moois mee te kunnen maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.