houtzaagmolen De Salamander Leidschendam

Dames, Heren,
Ik ben actief als vrijwilliger op de houtzaagmolen De Salamander.
Het stichtingsbestuur hiervan heeft i.v.m. plannen tot bouw van een educatief centrum bij de molen het plan aangemeld bij de Postcodeloterij.
Bij de postcodeloterij zijn 5 molens genomineerd voor de prijs van € 50.000,-- waar onder de houtzaagmolen De Salamander.
Om voor de prijs in aanmerking te komen is het nodig om zo veel mogelijk stemmen te verzamelen.
Daarbij levert elke stem een bedrag van € 1,--
Het verzoek aan jullie is dus of jullie je stem willen uitbrengen voor houtzaagmolen De Salamander.
Stemmen kan op www.molenprijs.nl/leidschendam.php
Maar geef ook aan je familie, vrienden, collega’s, buren etc. - de vraag door om ook te stemmen. Ieder stem telt!
Gebruik ieder e-mail adres dat je hebt.
Gebruik ook Facebook of Twitter, tweet en retweet dat het een lieve lust is.


Voor het nadere informatie kun je kijken op http://youtu.be/9VaHe66VLrs
Dit geeft een goed beeld van de molen en het plan voor het educatief centrum.

Ik reken op jullie.

M.vr.gr. Jan
 

Swave

Actieve deelnemer
19 sep 2013
145
1
Rotterdam
leuk dat ik/we hieraan bijgedragen hebben. Flink bedrag en ook groot verschil met nr 2...
 
Jan,
Er vind verkoop van hout plaats, zowel aan bedrijven als aan particulieren.
Daarvoor is de Salamander op woensdagmiddag en zaterdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur open voor publiek.
Mocht je willen weten of een bepaalde houtsoort aanwezig is kun je bellen dinsdag/woensdag en zaterdag 070-3204168.
Hou er wel rekening mee dat het hout lucht gedroogd is en gemiddeld zit rond de 18%.
Overigens is de molen op 9 en 10 mei 2015 tussen 10.00 en 16.00 uur open in het kader van de nationale molendagen.
Er wordt dan ook gezaagd en worden o.a. houtdraaidemonstraties gegeven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.