Nieuwe tools topic

Traveler

Actieve deelnemer
2 jul 2014
115
0
Als je helemaal boven drukt blijft het wel zitten. Maar een plank van 2 cm zal ik niet het werkstuk zwevend klemmen. De andere klemmen blijven namelijk wel gewoon zitten.
ik kon verder geen verschil zien tussen de ene en de andere kop. Het zit verder wel in de kop omdat ik van stang gewisseld heb en het euvel blijft.
 

Traveler

Actieve deelnemer
2 jul 2014
115
0
Inmiddels heeft Sander aangegeven het bij Bessey aan te melden. Afwachten wat het resultaat zal zijn. Ik ben in ieder geval blij met de kwaliteit van de drie andere besseys.
 

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Aangezien het seizoentool ( winter) niet doorging heb ik mijzelf getrakteerd op een setje van precision dogs. Vandaag ivm met weekendje weg even bij sander in haarlem langsgeweest en daar direct de bijbehorende incra -track meegenomen.

20170320_160540212_iOS.jpg20170320_160545008_iOS.jpg
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Welke winkel is dat in Haarlem?

Edit, oow gereedschappro, dacht dat ie alleen webwinkel deed. Maar ze hebben ook gewoon een showroom.
Zit al een tijdje te kijken naar een woodpecker liniaal, maar voor wat ze kosten wil ik em eerst in handen hebben.
 
Laatst bewerkt:

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Welke winkel is dat in Haarlem?

Edit, oow gereedschappro, dacht dat ie alleen webwinkel deed. Maar ze hebben ook gewoon een showroom.
Zit al een tijdje te kijken naar een woodpecker liniaal, maar voor wat ze kosten wil ik em eerst in handen hebben.

Ja is idd gereedschappro.

Is een snoepwinkel voor een houtbewerker... Linialen hangen daar wel.. nog wel even in de handen gehad... toch maar laten liggen, ze zullen het geld wel waard zijn maar vind ze echt te duur...
 

Traveler

Actieve deelnemer
2 jul 2014
115
0
Ik wil ze nog even de kans geven. Als ik vandaag/morgen niks hoor dan zal ik wel wat extra vragen stellen.
 

smetje

Actieve deelnemer
12 okt 2014
46
0
Gent
Vandaag gaan halen, ik ben weer een gelukkig mens...
nu nog een aanloopautomaat bestellen om de paneelzaag en vlak vandiktebank op aan te sluiten en de afzuigleidingrn
 

smetje

Actieve deelnemer
12 okt 2014
46
0
Gent
welk merk zaagbladen en voorritser gebruiken jullie op de formaatzagen?
ben aan het kijken naar Stehle, je moet blijkbaar ook kijken naar de gaten naast het asgat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.